18 Ekim 2022 Salı

Aftersun


Türkiye'ye tatile giden baba kızın inanılmaz bir hikayesi. Filmin başıyla sonu arasında geçen süreyi anlamıyorsunuz. Sophie rolüyle Frankie Corio olağanüstü oyunculuk sergiliyor. Baba rolünü son zamanların şahane yapımlarının oyuncusu Paul Mescal oynuyor. Şahane. Müzikler, diyaloglar, Türkiye'den görüntüler, sessizlikler, gülmeler, ağlamalar, kutlamalar, yemekler, oturup sohbet etmeler... filmde bana göre kötü bir şey yok. Her saniyeye bayıldım, her saniyeyi aşırı dikkatle takip ettim. Keşke çok daha uzun olsaydı dediğim filmlerden birisi daha. Büyük ihtimalle hayatım boyunca etkisinde kalacağım filmlerden. Devamı gelir mi bilmem ama gelirse şahane olur. Filmde Candan Erçetin'den ''Gamsız Hayat'' çaldığı bir an var ki kusursuz. Sözler, şarkı, ambians inanılmaz. Yakında Mubi'de olacak filmi ben internet üzerinden izledim. Mubi'yi gelince bir kez daha izleyeceğim elbette. Ayrıca şunu da söyleyeyim sinema gerçekten budur. İzleyin lütfen.

Hiç yorum yok: