6 Ağustos 2015 Perşembe

Keyif / Barcelona Sezon Açılışı





















Neden bilmiyorum ama Fenerbahçe maçından dolayı çok fazla üzüntü yaşamadım. Ya iyi futbol oynamadığımızdan ya da Shakhtar'ın gücünden. Ya da kendimi günlerdir alıştırdım elenmeye. Ya da bilmiyorum çok üzüldüm ama şu an bir şey hissetmiyorum. Belki ŞL grupları çekilirken farkına varacağım. Neyse Fenerbahçe maçı istemediğimiz şekilde bitmişti, hemen TRT Spor ekranlarında Barcelona-Roma maçına geçtim. Sanırım Fenerbahçe dışında oynadığı lig, kupa, avrupa maçlarının tamamını izlediğim tek takımdır Barcelona. İnsanların ''Sıkıcı'' diye adlandıracağı en güçsüz takımla oynadkları maçları bile büyük bir keyifle takip ediyorum. Barcelona'nın skoru yakalamak için yaptıkları, kilitlenen maçları açmak için yaptıkları ataklar, organizasyonlar, denemeler. Messi'nin pasları, asistleri, golleri, Neymar'ın ve Suarez'in golcülük dersleri, Iniesta'nın liderliği, Alba ve Alves'in bindirmeleri, ortaları derken ekran karşısında Barcelona maçlarında büyük keyif yaşıyorum.

Dün Barcelona Joan Gamper - Barcelona kurucusu - kupası maçında evinde Roma'yı ağırladı. Hem sezon açılışı hem de güzel bir maç. 

Barcelona'yı her maç takip ediyorum dedim ama herhalde uzun zaman sonra bu kadar rahat, bu kadar olumlu işleri bu kadar kusursuz yaptığını gördüm. Ceza sahası içinde yapılan paslaşmalar beni geç saatlerde ekran karşısında heyecanlandırdı. Roma iyi veya kötü demiyorum ama Barcelona çok acayipti. Messi, Suarez, Neymar üçlüsü adeta sahada pes oynuyor gibiydiler. Hatta şunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ben PS ya da PC oyunlarında bu hareketleri bu kadar rahat yapamıyorum. İlk golde Messi'nin pası, Mathieu'nun asisti, Neymar'ın klas çalımı ve bitirişi, ikinci golde cezasahası içinde yapılan paslaşmalar, Messi'nin bitirişi, üçüncü golde Rakitic'in füzesi, maç boyunca yapılan olumlu bir çok iş.

Messi'nin kavga pozisyonunda ortalığı Mbiwa gerdi. Tekme atıldığı zaman bile tepki vermeyen Messi'nin bu kadar sinirlenmesini zaten başka türlü açıklayamayız. Mbiwa küfür bile etmiş olabilir. Yoksa hiç yoktan bir pozisyondu. Ofsayt kararı sonrası ortam birden gerildi.

Arda'nın sahaya çıkışı, alkışlar, arkadaşlarının gülmesi. Bu Arda'da farklı bir olay var, hemen kendini herkese sevdirebiliyor. Neymar fotoğraf paylaşıyor, Messi kahkaha atıyor. Yine de sahayı olmak için sabırsızlanıyordur.

Geçen sezon Messi, Neymar, Suarez üçlüsü 122 gol atmıştı bu sezon kaç atacaklar bakalım. Çok daha iyi oldukları kesin.

Salih Uçan da sahaya çıktı, 3 kere falan top değdi ayağına.

Barcelona Salı günü Sevilla ile Avrupa Süper Kupa maçı ile sezonu açıyor.



Hiç yorum yok: