31 Ocak 2013 Perşembe

Beckham'a Saygı


David Beckham'ı çok seviyorum, futboluna inanılmaz saygı duyuyorum, bir önceki konuda form tutmak için Arsenal ile antrenmanlara çıktığından bahsetmiştim. Bugün de sezon sonuna kadar Paris Saint-Germain ile anlaştığını öğrendik. 37 yaşında Fransa 1.ligine gidiyor.

Manchester, Madrid, Milano, Los Angeles gibi şehirlerden sonra şimdi de dünyanın en güzel bir başka yeri Paris'e transfer oldu. 

37 yaşında sadece para kazanabileceği bir yere gidebilirdi ama o bunu seçmedi.

Sezon sonuna kadar alacağı parayı bağışladı. Bugün imza sonrası '' Paris’i tercih etme nedenlerimden biri çok özel. Burada herhangi bir para kazanmayacağım. Çocuklar ve yardım kuruluşlarına olan tutkumu biliyorsunuz. Kulüp de benimle aynı görüşteydi. Bunun gibi hiçbir şeyin daha önce gerçekleştiğini düşünmüyorum. '' açıklaması yapması da Beckham'ın ne kadar iyi biri olduğunu gözler önüne seriyor.

Reklam için bunları yapıyor diyenlere de Beckham'ın ne reklama ihtiyacı olduğunu soruyorum?

Beckham'ın sadece futbol oynamak istediğini artık herkesin kabul etmesi gerekiyor.

Sahada terbiyesizliği yok, saha dışında terbiyesizliği yok.

Yıllardır eşi ve çocukları ile beraber iyi bir baba olduğunu görüyoruz.

Ve evet o Beckham 37 yaşında Paris'e gidiyor ve tekrardan futbola dönüyor. Bundan sonra Paris Saint-Germain maçlarını kaçırmamaya özen göstereceğiz.

Herkesin kabul etmesi lazım ; Bir Beckham kolay yetişmiyor.

Hiç yorum yok: