8 Ocak 2013 Salı

Yılın Golü ; Miroslav Stoch


Fenerbahçe için, Miroslav Stoch için önemli akşamlardan, Miroslav Stoch'un Gençlerbirliği'ne attığı gol yılın en iyi golü seçildi. Stoch'u tebrik edelim.

3 Mart 2012'de oynanan Fenerbahçe'nin Gençlerbirliği maçına gitmeyecektim,  daha doğrusu gitmek için çok niyetim yoktu, o gün iş yerine yine de forma-atkı ile gittim, iş-güç takılırken facebook'u açtım, tam o arada Salih diye bir arkadaşım mesaj attı. ''Maça geliyor musun?'' bilmiyorum, kararsızım falan dedikten sonra Salih ''Bilet var bende, istersen gel.'' diyince karar aldım ve gitmeye karar verdim. 15:30 otobüsü ile İstanbul yollarına düştüm, Salih Maraton Alt biletini verdi ve o maç o tribüne girdim. Stoch'un efsane golünü canlı izleme fırsatı yakaladım. Mücadele başında Stoch'un şahane golüyle kendimizden geçmiştik.

Şimdi o günü düşündükçe iyi ki maça gitmişim, iyi ki Salih bana yazmış diyorum. Böyle bir golü gördük. Hayatımın unutulmaz günlerinden oldu.

Son not Stoch'a, 2.yarı senden iyi oyun bekliyoruz, yeter bu kadar yatmak. Sana çok güveniyorum. Bu güveni boşa çıkarma be...

Hiç yorum yok: