27 Ocak 2013 Pazar

Hayatımdan Kesitler # 4


Fotoğraf Avustalya'dan, Melbourne Park'dan. Avustral Açık tenis turnuvasının yapıldığı yer. En büyük gözüken kort meşhur Rod Laver Arena. 

Hayatım biraz daha güzelleşerek devam etse de arada yaşanılan sıkıntılar tam anlamıyla bitmiş değil. Ancak son Aralık yazısından daha iyi durumda olduğum gerçeği de mevcut.

Maddi durumlardan dolayı cebimde kombinem olmadığı halde bir süre para harcamamak adına İstanbul'a Fenerbahçe maçlarına bile gidemedim. Elazığspor ve Bursaspor maçları ile Kadıköy'e dönüş yaptım. Özlemişim.

Son 2 maç öncesinde Nazlı'nın Yeri'nde takıldık. Ama şunu net şekilde söylüyorum -belki devamlı gitsem sıkılırdım- cebimde çok para olsa her maç kalamış'a gider, orada sıcak ortamda takılır, maça 1 saat kalaya kadar orada yemek yer, içer ve dönüşte Nazlı'nın Yeri'ne uğrar stada girerdim. Özellikle soğuk havalarda çok güzel olabilirdi. 

Hayatımda şu an en büyük sorun ; Askerlik. 2 yıllık Gemi Makineleri bölümü bitirdikten sonra Açıköğretim'e girdim ancak böyle giderse bitmeyecek. Artık belli yaşta da olduğum için ders çalışasım gelmiyor. Doğal olarak sınavlar kötü geçiyor. Bir ara gaza gelip, sınav dönemi çalışıp şu 4.sınıfı bitirip 5 ay askere gitmem lazım. Yoksa 15 ay daha büyük sıkıntı olacak.

Geçen sefer de demiştim yine diyorum. Uçakla bir yerlere gitmek lazım. 10 Şubat Mersin deplasmanı olabilir. Hem Adana'yı, hem Mersin'i görürüz bahaneyle. Bakalım allah kısmet ederse.

Sinema'ya en son hangi filme gittiğimi hatırlamıyorum ama son zamanlarda tiyatro'ya gider oldum. Bu hafta yine giderim herhalde. Bir Perşembe Küheylan, bir Perşembe Kral Lear oyunlarına gittik. Tiyatrolar daha güzel ama dram bir yerden sonra sıkabiliyor. Tiyatro'ya daha çok komedi veya müzikal oyunlarına gitmek lazım. Ayrıca oyunculara çok büyük saygım var. Salonda bulunan az kişiye özel oyun yapıyorlar. Fiyatı da çok uygun. 5 TL. Öğrenci'ye 3 TL.

12 taksitle telefon olursak borcu tabii yeni biter. iPhone 5 alabilirim artık. Şaka yapıyorum tabiiki de iPhone 4'den memnunum ve bir süre daha telefon değiştirmeyi düşünmüyorum.

Hollanda'dan Psv'nin 100.yıl formasını aldım. Melek arkadaşım aracılığı ile. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür edeyim. Ayrı post olarak paylaşırım.

Halısaha maçları sürüyor. Her cuma 22:00-23:00 arası. Özellikle bazı maçlar inanılmaz zevk alıyorum. Bitmesin istiyorum.

Kilo durumlarım yine sıkıntılı bir hal almaya başladı. Havanın da soğumasıyla eve yürüyerek gidip gelemediğim için pek hareket etmiyorum. Doğal olarak aldığım kilolar öyle duruyor. 

Yaz gelsin.

Önümüzdeki günlerde kazandıran eski ''Tekne Sistemi'' ile beraber bahise geri dönüyorum. Bol şans.

Şimdilik yazacaklarım bu kadar.

Her şeyi başı sağlık, allah iyi insanlara yardım etsin.

Hiç yorum yok: