29 Ocak 2013 Salı

Maç Günlüğüm # 95


Hafta içi kupa maçı. Bir taraftar için güzel maçlar. Genelde skor olarak da, hikayesi olarak da unutulmaz oluyor. Bu hafta da Beykan diye bir genç ile unutulmaz oldu.

Saat 16:30'da İzmit'ten arabayla yola düştük. Berkay diye bir arkadaşımla. En güzel olay kendi arabanla Kadıköy'e gidiyorsun, maç öncesi arkadaşlarla Nazlı'nın Yeri'nde takılıyorsun, rahat şekilde stada giriyorsun, maç hakkında konuşuyorsun ve maç bitince de yine aracınla evine dönüyorsun. Hayatım boyunca böyle her maça gelebilirim.

Nazlı'nın Yeri kandil ve hafta içi olması sebebiyle boş, pek insan yok. Zaten soğuk havalarda havası da olmuyor. Soğuk havalarda kapalı mekanları tercih etmek lazım. Buna başlamak lazım.

Sezonun ilk 3 maçından sonra rahat şekilde Okul Açık tribününe giriyorum. Ne sıra ne başka bir şey.

Bu arada elim kesildi. Nerede oldu, nasıl oldu anlamadım. Tribünde yerime oturunca gördüm. Tuvalete gittim herhalde 5 dk elimden kan aktı. Öyle böyle kan değil, çeşme gibi, bitmedi. Gerçekten nerede olduğunu çok merak ettim.

Deplasman tribünü dolu olan maçlar çok daha güzel oluyor. Hem biz onları görünce daha coşkulu oluyoruz. Süper ligde deplasman tribününü dolduran takımlar olsun.

Mücadele şahane olmasa da skor şahane. Beykan'ın gol atması günün en güzel olayı. Henüz ilk maçında golle tanıştı. Güzel bir anı. Salih'in iyi futbolu diğer dikkat çeken olay. 

Tribün performansı iyi değil. Amigo maçı takip etmeli. Her maç aynı dakika aynı tezahuratları söylüyoruz. Korner kullanırken ayrı, rakip atak yaparken ayrı bağıralım. Maçı takip edelim. 

Mücadele sonrası yine rahat şekilde İzmit'e döndük.

Sivasspor maçı günlüğü ile tekrardan burada olurum.

Hiç yorum yok: