8 Nisan 2012 Pazar

2012 Avrupa Futbol Şampiyonası Çıkartma Albümü


'' Futbol asla sadece futbol değildir. '' Bu sezon çok önemli ve çok doğru. Biz ise hem bu söze bağlı kalıyor hem de ilave olarak futbolu neredeyse 24 saat yaşayanlardanız. Futbol ile ilgili her şeye ilgimiz çok fazla. Ve bizler futbola bu ilgiyi verirken çok mutluyuz. Belki de çoğu kişi için '' Saçma, çocukca '' gelen olayları bizler gayet mutlu şekilde yapıyoruz, yaşıyoruz. Yaşımız ilerlese de bunu bırakmayacağız.

Panini dünyaca ünlü bir marka. Her sene değişik çıkartma albümleri yapıyor. Ben ise ilk olarak 2002 Dünya Kupası için yaptığım çıkartma albümü koleksiyonlarına bu sene 2012 Avrupa Futbol Şampiyonası ile devam ediyorum.

Bugün Hürriyet gazetesi ile beraber aldığım bu çıkartma kitabını turnuva başlamadan tamamlayıp, turnuva boyunca faydalanmak istiyorum. Ayrıca skorları da tek tek buraya gireceğiz. 

Hürriyet gazetesi bu albüm yanında normalde 6 tane sticker veriyordu. Ancak ben gidip tek tek tüm albümlere bakarak - mahallede yaşamanın, mahalle bakkalını tanımanın faydaları - farklı olan sticker'ları da parasını verip aldım ve ilk gün 30 futbolcu çıkartmasına ulaştım.

Değiş tokuşlar, internetten aramalar, her çarşıya inişte yeni sticker'lar almak, aldığın sticker'lardan aynıları çıkması, moral bozukluğu. Ama tüm bu yaşananları zevki, tadı çok  ayrı. Tek tek sticker'ları yapıştırmak bile çok zevkli.

Albümü tamamlamaya bugün itibari ile başladık. Bakalım kaç gün sonra tamamlayacağız. Belki ara ara buraya da değiş-tokuş için yazılar yazarım.

Bu arada Hürriyet Gazetesi bugün albüm + 6 sticker, yarın ise sadece 6 sticker hediye veriyor. Acele edin, siz de bu heyecana ortak olun. - reklamlar - 



Hiç yorum yok: