17 Haziran 2010 Perşembe

Volkan Konak & İzmit Konseri


Tarih 16 Haziran 2010 Çarşamba. Yer : İzmit Fuarı . Volkan Konak için toplanan binlerce insan. Fuarın dışına baktığımızda araba trafiğinden tıkanan yollar, önünde uzun kuyruklar oluşan bilet gişeleri, ve etrafta müthiş bir kalabalık. Haftaiçi olmasına rağmen binlerce insan Volkan Konak için fuara koşarken herhalde fuar tarihinde ilk defa bayan sayıs bay sayısından daha fazlaydı. Volkan Konak'ın daha çok bayan izleyicisi olduğunu bir kez daha farkettik. Konser alanına ulaştığımızda saat 21:45'di ve konser 15 dk önce başlamalıydı. Ancak fuar etrafında oluşan izdiham ve gıdım gıdım ilerleyen trafik yüzünden ancak saat 22:00'da sahneye çıkabilmişti Volkan Konak. Koyverdin gittin beni ile başlayan müzik ziyafeti sırasıyla Göklerde kartal gibiyim, Değmem Benim yaslı gönlüme, Sevenler ağlarmış, Dido, Yarim yarim, Mimoza çiçeği, Kan ve gül, Cerrahpaşa, Denizde karartı var, Ben seni sevdiğimi, Memikoğlan ve Dertliyim kederliyim gibi yaklaşık 25 tane şarkı söyledi. Sahnede yaklaşık 2 saat kaldı. Arada söylediği şiirler, şarkılara kattığı renk derken müthiş bir gece yaşadık. Ses sisteminin kötü olması nedeniyle biraz sekteye uğrasa da yine de şahaneydin Volkan Konak. Ağzına sağlık. İzmitte olupta konsere gelmeyen büyük bir eğlenceyi kaçırdı. Ayrıca 3 Tl'ye bir daha Volkan Konak keyfini zor yaşarsınız.

1 yorum:

orta karar dedi ki...

Sahnesi mükemmeldir Konak'ın =)