22 Mart 2010 Pazartesi

Zaragoza 2 Barcelona 4 / Messi Messi Messi


Messi Messi Messi Messi diye yazıp konuyu bitirsem gayet anlamlı olabilir. Çünkü Messi son haftalarda olduğu gibi bugün de mükemmel oynadı. 4.dk kafa vuruşu ile skoru 1-0 yaptı, 65.dk mükemmel bir gol ile skoru 2-0 yaptı, 77.dk ceza sahası dışından yine şık bir golle skoru 3-0 yaptı. Bu gollerden sonra Zaragoza son 4 dk Colunga ile 2 gol buldu ve skor 2-3 oldu. Ama bu golden hemen 1 dk sonra Messi ceza sahası içinde olağanüstü hareketler yaptı ve penaltı kazandırdı. Ve penaltı'yı da İbrahimovic'e attırdı ve skor 2-4 oldu ve maç sona erdi. Mücadele'den akılda kalan tek şey Messi. İnanılmaz oynuyor. Ligde 25 gole ulaştı, ligde son 2 maç hat-trick yaptı, son 4 resmi maçında 10 gol attı, bir sezonda en çok hat-trick yapan futbolcu oldu ve toplamda 34 gole ulaştı. Barcelona Real Madrid ile beraber puan eşitliğini devam ettiriyor. Bu arada İbrahimovic'in kaçırdığı gol pozisyonlarına anlam veremedim. Bu arada bu maça İddaa'da handikaplı 2 oynadım 3-0 olunca rahatladım ama 3 dk içinde 2 gol yedikten sonra çöktüm :) Ama Messi hem beni, hem kuponu, hem İbrahimovic'i , hem Barcelona'yı kurtardı. Alma canımı alma canımı Messi'yi görmeden alma canımı...

Hiç yorum yok: