31 Mart 2010 Çarşamba

Galatasaray'lı Bloggerlar İle Fenerbahçe'li Bloggerlar Halı Saha Maçında Karşı Karşıya Geliyorlar


Fotoğrafta ve başlıkta herşey net ama biraz anlatmak istersek şunu söyleyebilirim. Galatasaray'lı bloggerlar ile Fenerbahçeli bloggerlar halı saha maçında karşı karşıya geliyorlar. Gerçek yaşamda süren Fenerbahçe üstünlüğü devam mı edecek yoksa Galatasaray'lı blogger arkadaşlarımız bizi burada yenerek Fenerbahçe'yi yenmenin keyfine mi varacaklar. Tarih ve saat olarak net birşey belirlemedik ama oynamak isteyen Fenerbahçeli ve Galatasaraylı bloggerları bekleriz. Sadece buraya yorum bırakmak yetecek. Yalnız yorum bırakırken blogunuzun ismini de belirtin. Yer olarakta büyük ihtimalle Beşiktaş veya Kadıköy düşünüyoruz. Toplam 14 kişiye veya 16 kişiye ihtiyacımız var.

Fenerbahçe Takımı

ygtylmz.blogspot.com - Yiğit Yılmaz
ilk.blogspot.com - Göksel Çoğalan
sporingen.blogspot.com - Mert Özlü
kaptanortakapi.blogspot.com - Evren
stiff1907.blogspot.com - Serkan Özerik
futbolmanya.blogspot.com Armağan Özkaynakçı
hayatimfenerbahce.com - Onur Tuncer
keyifnoktasi.blogspot.com - İnanç Çakıroğlu
yerdensutusttenaut.blogspot.com - Halil Pile


Galatasaray Takımı
pclionfc.blogspot.com Uğur Karakullukçu
targetstriker.blogspot.com Kutay Ersöz
takimdanayriduzkosu.blogspot.com Muhsin Keresteci
dokuzaylik.blogspot.com - Derda Kapsal
ozdemirmusta.blogspot.com - Mustafa Özdemir
takimdanayriduzkosu.blogspot.com - Alaaddin Özçam
romanistabukowski.blogspot.com - Yağız Gönüler
artemiofranchi.blogspot.com - Demir Cem Yılmaz
kotublog.wordpress.comDavut Can Yılmaz - 

Yedekler

vermantesblog.com Semih Kalkan :)

HAKEM

altinayakkabi.blogspot.com - Tanju Eren

33 yorum:

pclion dedi ki...

Benim bu halı sahada orta sahadan gol atmışlığım var Fenerbahçe forum takımına karşı ama sonucu sormayın. :)) Geliyorum ben de...

Nerazzurri dedi ki...

Göksel Çoğalan ilk11:)

kutay dedi ki...

benim de isim bırakmama gerek var mı, sonuçta ortada takım yokken gideri koyan bendim..=)

mozlu dedi ki...

mert özlü
sporingen.blogspot.com

M.T dedi ki...

Murat Türker-Desportivo: Oynamam ama izlemeye gelirim.

plaki dedi ki...

boş yer olursa oynamaya gelirim, olmadı grubu toparlar tribün yaparız=)

ben evren, vamostan.

blog ismi de kaptanortakapı olsun=)

Burak Eken dedi ki...

İstanbul'da olsam kaçırmazdım. :)

Beercholic dedi ki...

kaçmaz.. biletimi ayırttırayım şimdiden.. ama tribünden :)

steven_stiffler dedi ki...

Anadolu Yakası
Haftasonu

şartlar uyarsa yazın beni.

Uğur'la ne zamandır maç yapasım var,bir türlü kısmet olmadı.

İddialı demeçlerimi yıpratırım Uğur'u önce bir.

MithrandiR dedi ki...

Muhsin Keresteci http://takimdanayriduzkosu.blogspot.com

Gündüz iş sebebiyle akşam saat 19.30'dan sonraki saatler uygun gibidir..

Derda KASAL dedi ki...

dokuzaylik.blogspot.com . Derda KASAL

Facchetti dedi ki...

Gs eksik olursa ben oynarım, fb ye karşı savaş ne de olsa bizimde borcumuz! ( Yedekte tut lan beni ) :))

armgn dedi ki...

yer ve zamana bağlı olarak çok iterim. mevki: kaleci

steven_stiffler dedi ki...

* İddialı demeçlerimle olacaktı orası,yanlış yazmışım. :)

Bu arada Stiff1907.blogspot'u da belirtmemişim.

ozdemirmusta dedi ki...

Mustafa Özdemir - Galatasaray

ozdemirmusta.blogspot.com

Göksel Çoğalan isimli fenerli arkadaşım topçuluğuma referans olabilir :) olmadı pclion, en olmadı Bağış Erten'e de sorabilirsiniz :)

dedi ki...

takimdanayriduzkosu.blogspot.com

Alaaddin Özçam - Galatasaray

tanjue dedi ki...

Lütfen hakemi de not edersen sevinirim hıh!:)

Beercholic dedi ki...

bende yan hakem olayım o zaman tanju..

tanjue dedi ki...

@beercholic

Yücel kardeşim, sen sakatsın, hem Uefa Avrupa Lig'inde de gördüğümüz gibi nerde çokluk... :)

Corpse dedi ki...

Cemal Nalga olayının bir benzeri daha yaşanmasın.. Kewell'ı falan getirmesinler sonra :p Şaka şaka.. Keşke İstanbul'da olsam da gelebilsem ben de :)

painkiller dedi ki...

İstanbul'da olsam kale arkasındaki hakemlerden biri olurdum :D

onore dedi ki...

Beni unutmadınız değil mi :)

Beercholic dedi ki...

@tanjue;
eheh, tabii ki şaka yapıyorum ya..
yalnız senin objektifliğinden şüpheliyim..
'içimizden biri'
:)))))

inanc dedi ki...

keyifnoktasi.blogspot.com

İnanç Çakıroğlu - Fenerbahçe

mozlu dedi ki...

yediye altı mı oynuyoruz...

Yağız Gönüler dedi ki...

kondisyon birazcık sağlam olsaydı kesinlikle katılırdım. tarih bellimidir? yine de adımı yazayım.

yağız gönüler
romanistabukowski.blogspot.com

Eren dedi ki...

ben de geliyorum maça. yücel ile beraber bizi de ''holigan'' olarak etiketleyin lütfen, west ham'ı ve Fenerbahçemizi temsilen geliyoruz :P

steven_stiffler dedi ki...

Ulan bir maç yapacağız 3 postada ancak bilgileri tamamlıyorum.

Ad Soyad kısmını atlamışım bu sefer de.

Stiff1907.blogspot.com /Serkan Özerik

Beercholic dedi ki...

ben gs takımında oynarım..
sakat sakat oynar sabote ederim takımı, eheh..

demiycem dedi ki...

demir cem yilmaz - artemio franchi

Diferansiyel dedi ki...

Halil Pile- Yerden Şut Üstten Aut

davutcanyilmaz dedi ki...

48kutay
@davutcanyilmaz abi yorum bıraktın mı buraya...) http://ygtylmz.blogspot.com/2010/03/galatasarayl-bloggerlar-ile.html

Davut Can Yılmaz

Adsız dedi ki...

eeee noldu maç