6 Kasım 2009 Cuma

Maç Günlüğüm # 25

- Fenerbahçe-Steau Bükreş maçı için saat 18:00'da evden çıkıyorduk. Arabayla gideceğimiz için rahat rahat gidiyorduk. Babam bile maça geliyordu. Ayrıca Kocaeli Gfb üyesi 3 kişi daha- Arda, Selçuk, Fatih - yanımızda yer alıyordu.

- Zaman zaman trafik olsada 1.5 2 saatte stadın orada olduk- babam bizi farklı yollardan götürdü, o sayede erken gittik - . Etraf fazla kalabalık değildi. Zaten Gs maçından sonra gittiğimiz için bize o maçtan sonra stat etrafı kalabalık gelemez.

- Yemek yedikten sonra Nazlı'nın yerinde tezahuratlar eşliğinde maç saatini beklemeye başladık. Zaman geçmiyordu.

- Saat 21:15 gibi stada girdik. Statta babamı D Bloğa yerleştirdikten sonra pankartımızı Maraton üst C bloğa astık. Ve daha sonra B blokta maç saatini beklemeye başlıyorduk.

- Maçı Alex'in mükemmel oyunu ile 3-1 kazandık. Maz yazısı için Tıklayınız.

- Tribünlere gelirsek; öncelikle kısa söyleyim , iyi değildik . Hatta kötüydük. Sürekli farklı farklı besteler söylüyorduk, tam bir beste oturmuşken beste değiştiriyorduk , tribünde kimse bağırmıyordu. 2.yarı ise tribünler özellikle kale arkası ile yaptığımız ooooo lalalalala tezahuratı ile yıkılıyordu. - bu arada ben babamın yanındaydım d blokta , o güzel tribünü uzaktan izledim - Özellikle '' Yıldırım Demirören yeterrrr , orası beşiktaş , inleyen nağmeler , Fenerbahçe derler benim adıma '' tezahuratları bütün stat tarafından coşkuyla söylendi.

- Ürünsüz maça gelenlerin sayısında ciddi azalma var. Blogu takip etmeye devam ediyorlar herhalde. 1 kez daha diyorum. Maça ürünsüz gelmeyin! Kırmızı giyerek hiç gelmeyin!

- Şükrü Saraçoğlun'da tribünlerde ilk defa bu kadar keskin parfüm kokusu hissettim. D blokta önümde 2 tane kız vardı - ürünsüz ve Fenerbahçeli oldukları şüpheli - bariz parfüm şişesini boşaltmışlar üstlerine :)

- Yaptırdığımız pankartın bugün Antu'da ve Fotomaç gazetesinde görünce çok mutlu oldum gerçekten .

- Pankartın fotoğrafını da koyayım ;

- Pankartın hikayesini okumak isteyenler Tıklayabilirler .

- Maçtan sonra saat 01:15'te İzmit'te evdeydim.

- Bundan sonra ne zaman hangi takımın maç günlüğünü yazarım bilmiyorum. Kadıköy'de ilk maç 17 Aralık'ta Sheriff ile.

- Herkese hayatta başarılar.

Hiç yorum yok: