12 Kasım 2009 Perşembe

Gol III - Taking On The Word

Öncelikle Goal diye bir film olduğunu şansa öğrendim. Yazlıkta arkadaşlarla gezerken birden kendimi bir evde buldum ve açık olan tv'de bu filmin başladığını gördüm. Digitürk'ün bir kanalında-şimdi hatırlamıyorum hangi kanal- denk geldim. İzleyim dedim ve iyiki izlemişim. Gayet beğenmiştim. Futbol'a ilgi duyan herkes beğenir bana göre. İlk filmde Newcastle'da oynayan Munez 2.filmde Real Madrid'e transfer oldu ve orada da başarılı bir sezon geçirdi. Alkol, kızlar, lüks arabalar evler derken hayatı mükemmel gidiyordu. Zaten filmde Real Madrid stadını arka planda görmek, soyunma odalarını görmek, Zidane, Raul, Beckham ve Roberto Carlos gibi futbolcuları görmek bile yetiyordu. 3.filmin ne zaman çıkacağı hakkında bir bilgim yoktu. Hatta Türkiye'de yayınlanmadı. Belki sonra gelecek. İnternetten torrent sayesinde indirdiğimde oyuncuların tamamen değiştiğini görünce izlemedim direk kapattım. Daha sonra belki izlerim. Ama buradan şunu söyleyim filmler tek çekilsin. 2-3-4-5 diye gitmesin çünkü bozuyorlar.-istisnalar vardır- . Şunu diyim Goal serisini hiç seyretmediyseniz sadece 1'i seyredin, ama eğer duramazsanız 2'yi seyredin ve orada bırakın 3'e bulaşmayın.Fotoğrafta serinin en güzel filminden.

Hiç yorum yok: