16 Kasım 2009 Pazartesi

Galatasaray 74 Fenerbahçe 72

Maç hakkında yazmak isterdim ama yazacak birşey yok. Mücadele'nin normal süresi sona erdikten sonra -56-56- birden bench arkası karıştı -o bayan hangi akla taraftarlara hareket yapıyor onu da anlamıyorum!- . Polislerin ve güvenlik görevlilerinin kafaları yarıldı, sahaya yabancı madde yağdı, sahaya kendini taraftar sanan insanlar -hayvanlar- girdi. Ve bu dakikadan sonra Fenerbahçe soyunma odasına gitti. Çıkmayacak deniliyordu ancak çıktılar -keşke çıkmasaydık- . Bu olayların sonu var mı ? Hayır yok. Bu maç Gs olay çıkardı en az 3 maç ceza alacak. 2.yarı Fenerbahçe ceza alacak. Bu olaylar sonsuza kadar gidecek. Spor'un içine edilmeye devam edecek. Ayrıca tüm bu olaylar yaşanırken; Yiğit Şardan denen yönetici nasıl olurda bu olaylar hiçbirşey değil asıl Efes maçındaki yaşananlara bakın der, Adnan Polat denen yönetici bu kadar olay olurken neden engel olmuyor, bu maç oynanmamalıydı demiyor ! Gerçekten nefret ediyorum sizden ! Ayrıca siz bizi ancak böyle bir ortamda yenersiniz- tüm branşlar dahil - ! Gecenin alkış alanları ; Ömer Aşık, Ömer Onan, gecenin utançları ; sahaya giren taraftarlar, yabancı madde atan taraftarlar, Kinsey, Gs yöneticileri ...

12 yorum:

feetdeep dedi ki...

"Ayrıca siz bizi ancak böyle bir ortamda yenersiniz- tüm branşlar dahil - ! "
en son kadıköyde oynanan mactan sonra bu sözü yazmak çok ironik olmuş :)

Adsız dedi ki...

vallaha burası senin blog'un, tarafsız yazı yazmak zorunda değilsin,

fenerbahçeli oyuncuların başına gelenlerde reva değil, ama sana tek bir şey söylemek istiyorum. Bu olanları, ben fenerliyim hazmedemiyorum dersen anlarım. ayrıca güye hareket çekilmiş demene gerek yok, bütün haber sitelerinde fotoğrafları var.

Ama böyle sporun ahlakı için yazıyorum ayıptır falan diyorsan bu kadar taraflı yazmamalısın, yok sahaya çıkılmasınmış da, yok Galatasaraylı yöneticilere ayıpmışda, fener az kalırdı sanki, daha 1 ay olmadı keitanın gözü çıkıyordu, hakemin kafası yarıldı, aziz yıldırım denen yöneticiniz tribünlerde sırıtıyordu, maçtan önce çıkan kavgalar yaşanan gerginlikler ve sahaya yağanlardan sonra maç gayette güzel oynandı,bak maçtan önce diyorum dikkatini çekerim, o zaman bir sorun görmedin diye hatırlıyorum.

Gerilim psikolojisinden en çok nemalanan takım fenerbahçedir, bu her zaman böyledir, ali şen denen yöneticinizin başlattığı takımı ligden çekerim, ben herkesden değerliyim zihniyetiyle tüm sporlarda gerilimi fener taşımıştır, bu alınan cezalar ve gelinen noktalar sizin eserinizdir, hayrını görün.

Adsız dedi ki...

http://i.milliyet.com.tr/SonDakikaHaberGaleriler/2009/11/16/fft15_mf427323.Jpeg

güya biri hareket çekmiş taraftarlara, güya canım hep yalandan

Cemal dedi ki...

Buyur Yiğit'cim "güya" dediğin için bu: http://gazete.netgazete.com/Gazete/fanatik.jpg

ygtylmz dedi ki...

@ feetdeep

O galibiyetin nedeninin o gün sahada yaşananlar olmadığını hepimiz biliyoruz. Kadıköyde olaysız geçen maçlarda var :) Ayrıca samiyende de yeniyoruz sizi.

@ Adsız

Geçmişte olaylar yaşandı, gelecekte de yaşanacak. Bende bunu gönlüm el verdikçe blogumda dile getireceğim.

@ Adsız 2

Sabah alelacele yazdım konuyu düzelttim hemen. Teşekkürler.

feetdeep dedi ki...

o zaman olaya senin baktığın açıdan bakalım. gerçi sen de zaten postun başına yazmıssın.
"Galatasaray 74 Fenerbahçe 72"
hadi geçmiş olsun.

ygtylmz dedi ki...

@ feetdeep

bunun 2.yarısıda var :) Ayrıca o maçta da eminim aynı olaylar çıkar.

feetdeep dedi ki...

Zaten psikoloji bu olduktan sonra olay çıkmaması mucize olur. Ayrıca futbol macının da 2. yarısı var :)

futbolvefenerbahçe dedi ki...

Evet belki en gelişmişimiz bile bir derbi maçında rakiple maç seyredecek düzeyde değiliz artık 50 sene öncek gibi. Bunu da beklemiyor yada özlemiyoruz ve anlamakta zorluk çekmiyorum.
Ancak maç sonu kızdırmalarını yaşayamayacak ve kaldıramayacak kadar gelişmemişliğin sonucudur bu. Aziz'in, Adnan'ın müridi gibi davranmanın, bunu bir dava halinde yaşamanın sonucudur. P.tesi ben işe/okula nasıl giderim, benim takımım nasıl kaybeder? Bunun hesaplaşmasını içinde tamamlayamadığın zaman dışa vurumu böyle olur. Ne zaman ki gerçek, mantıklı bir birey haline dönüşeceğiz, Aziz'in Adnan'ın aklıyla değil o zaman derbimizi kurtaracağız. Ancak bu gelişmeyi de bu taraftar topluluğunu doğru gütmeye ve her takımda bulunan zihin gerici, mide bulandırıcı yöneticilerden arındırıp bunu bir savaş ve sidik yarışından çıkarttığımızda rahatlayacağız. Kendi kendine olmasını beklemek hayalcilikten bile öte değil şu anda.

ygtylmz dedi ki...

@ feetdeep

Psikolojiye gerek yok. Dün maçı izleyipte 2.yarı salona gidecek herkes - ben dahil:) - potansiyel tehlikedir :) bekleyip göreceğiz.

feetdeep dedi ki...

@ yiğit yılmaz

bu sözlerinle holiganlıkta nirvanaya ulaştın. tebrikler.

ygtylmz dedi ki...

@ feetdeep

Holigan olmadığım için üstüme alınmıyorum:) Ayrıca hayatım boyunca birçok kez maça gittim küfür dışında olayım SIFIR :) ne sahaya bir yabancı madde atmak, ne başka birşey yok.