8 Eylül 2008 Pazartesi

Demtaş Koygun / 2008



Demtaş Koygun ! Mükemmel geçen 2007 yazından sonra daha mükemmel bir 2008 yazı için Demtaş Koygundaydık . Öncelikle Demtaş Koygun Karamürseli 5 km geçtikten sonra sağda , dönerken Karamürsele gelmeden 5 km önce solda . İşte buda Fotoğraf ;



Allahım ya tatil beldelerinin arasında parlayan bir Güneş gibiyiz . Neyse Coğrafi konumumuzu verdikten sonra devam edelim . Demtaş Koygun 1 tane açık yüzme havuzu , 1 tane açık denizi , Açılır Kapanır ( ilk 2 ay açık son 1 ay kapalıydı ) futbol , voleybol , basketbol sahaları , Masa tenisi , Marketi , Salı ve 33 tanesi 4 katlı binada 2şer kat 2şer kat kullanılan ve 15 tanesi tirplex olan toplam 48 dairesi bulunan bir yazlık sitedir . Neyse Demtaş Koygunu artık herkes tanıdığına göre geçelim yazıma ( yazıma derken YAZ mevsim olarak ) . Demtaş Koygunda her sene mayıs ayı mükemmel geçer . Nedeni ise site bize ait istediğimizi yapabiliyoruz 24 saat Alkol alabilme imkanı , Havuzu kapatma imkanı vs.vs.vs .Bu senede tüm bunları bildiğimiz için mayıs ayından itibaren gitmeye başladık . Yine herşey mükemmeldi . Ama ne yazıkki o zamandan elimizde hiç fotoğraf yok .

Haziran Ayı

Neyse artık okullar kapanmış , Öss yapılmış bitmiş ve herkes yazlığa gelmişti . Bizim içinde mortingen şitrayzelik bir durum olmuştu ( Nerde çokluk orda bokluk ) . Günler birbirini kovalarken bizde gayet mutluyduk . Sitede herhangi bir eğlence olmamasına karşın gayet eğleniyorduk . Havuza ve denize giriyorduk , Futbol oynuyorduk . Ve tabi en eğlenceli şeyler Batak-Okey . Tabi Okeyi herkes biliyor ancak Batak için oyuncu bulmak epey zordu . Hiç kimse bilmiyordu . Tek ben biliyordum neredeyse . Ama tabi bunun böyle olmayacağı belliydi ve 1-2 hafta içinde sitemizde profesyonel olmasada amatör , amatör olmasada en azından batak oynamayı bilen çok kişi vardı . 1-2-3-4-5-6 pekte çok değilmiş . İşte o günlerden fotoğraflar



Ben-İhsan- Murat



Müge - Ben - Çağla - Murat - Damla



Müge - Ben - İhsan - Alican



Ben - İhsan



Ben - Elif - Müge

Haziran ayından ne yazıkki başka fotoğraf yok . Neyse Haziran ayı işte bu şekil oyunlar , futbol , yüzme faaliyetleri ile geçerken Temmuz ayına gelmiştik .

Temmuz Ayı

Temmuz ayı Haziran ayına göre çok daha güzeldi . Hemen daha temmuzun başında 4 temmuz 2008 Cuma tarihinde Ebru Gündeş Kurtuluş etkinlikleri sebebiyle Karamürseldeydi . Tabi bizde dururmuyuz gittik hemen . Gündüz önce bir çay bahçesinde oturup maç saatini pardon konser saatini beklemeye başladık .



Ben - Alican - Burçin



Alican - Ben - İhsan



Ben - İhsan



Burçin - Ben - İhsan - Sevcan - Müge

Not : Bu arada Misafir bir çocuk geldi çay bahçesindeyken bizim masaya sonra anladımki benim için gelmemiş ! Bu arada misafir çocuk bir daha gözükmedi çocuğu görenler varsa 05374822684 numaralı telefonu arayabilirler .

Korkmayın korkmayın fotoğraf çekilirken konseri kaçırmadık yetiştik . Hemde arada yemek bile yedik gittik , ama yemek yediğimiz yerde servisin çok çok yavaş olması sebebiyle ağzımızdan hoş kelimeler çıktığı söylenemez . Yemekler en az 30-45 dk arasında geldi !! Yemek yedikten sonra konser alanındaydık . Konser alanında iğne atsan yere düşmezdi . Bütün Karamürsel konserdeydi hatta çevre illerden otobüs seferlerinin düzenlendiği hakkında elimize birşey ulaşmasada düzenlenme ihtimali % 99 . Neyse konser alanında kadınların bol olduğu bir köşede durduk ( Bu arada yiğit ne iş kadınların yanındasın der gibi birşeyler duyuyorum gibiyim , hemen açıklayım yanımızda 4 tane kız olduğu için en uygun yer orasıydı ) gayet iyi görüyorduk ve iyi ses geliyordu . Ebru Gündeş İnanılmaz şarkılar söylüyordu . Ben İnsan Değilmiyim , Dertler benim olsun , Ben Olmayınca , Tövbekar vs.vs.vs ile damara bağlansakta , hemen akabinde Güzeller içinden ile başlayan seride baya bi eğlendik . Birde o gece sıfır alkol alkol alsaydık sahneye çıkardım herhalde .



İhsan - Yiğit -Alican



İhsan - Alican - Sevcan - Elif - Müge - Yiğit



Elif - Müge - Burçin - Sevcan - Yiğit - İhsan

Ve tekrar yazlığa dönüş yolu gözükmüştü . Tabi taksiyle hemde içeri girme abi gerek yok dememe rağmen içeri girdi . İşte Temmuz ayı böyle güzel başladı ancak pek güzel gitmedi . Yok yok ayın 25ine kadar güzel gitti . Ama ne olduysa o gün oldu Tarih : 25.07.2008 Saat 00:30 ile 01:30 arası . Bizim evde annemler izmitte olduğu için Murat , İhsan , Alican ve ben okey oynarken kapıdan ayakkabılar Mortingen Şitrayze oldu . Benim 2 çift ayakkabı gitti , Alicanın 1 çift ayakkabı gitti , Muratın 1 çift ayakkabı gitti . İhsanın ayakkabılara ise dokunulmamış bile . Neyse hemen dışarı çıktık dedik bizimkiler şaka yapıyor falan ama sonra gerçekten gittiğini görünce üzüldük baya sonra Murat ve ben 1'er tekleri bulduk . Dedik buralarda diğerleride biri şaka yapmış atmış . Ama sonra diğerleri çıkmayınca moralman çöktük . Bütün gece aradık ve Alicanın 1 çifti çalıların altında gömülü bir şekilde bulduk . Ama ne yazıkki başka hiç bulamadık . Neyse giden ayakkabı olsun , ama çalanın Allah belasını versin . Neyse allahtan doğum günüm 28 Temmuzduda hemen 3-4 gün sonra yeni ayakkabılar geldi . Bu 3-4 günlük süredede sokağa gece gündüz terlikle çıkmak zorunda kaldım , güya terlik modası gelmiş gibi . Neyse Temmuz ayıda işte bu şekilde geçti . Durun durun geçmedi en önemli haberi atladım . 20 Temmuz 2008 Pazar günü yapılan seçimde oyların % 96.78 ini alarak Babam Yücel Yılmaz siteye başkan oldu . Artık kural falan yok yani . Şaka tabikide daha fazla var .



President ( Başkan ) Yücel Yılmaz ( Babam )

İşte Temmuz ayıda böyle geçti ve en önemli aya geldik Ağustos .

Ağustos Ayı

Ağustos ayı tarihe geçer nedeni ise belli !!!



Teknemiz - Ben - Babam

Evet sonunda tekne almıştık . 12 HP , 4 zamanlı , Fiber vs.vs özellikleri olan bir tekne . Mükemmel bir 30 gün geçirdim kendisiyle . Şimdi bakımda gelecek sezona hazırlanıyor . Bütün ağustos ayını tekneyle anlatırdım ve başka hiçbirşeyden bahsetmezdim ama teknedende çok daha güzel şeyler oldu . Eğlenceler , Doğum günleri vs.vs . Tarih 2 Ağustos 2008 Cumartesi . Sitede eğlence var . Bir Köfteci , Bir Müzisyen tamamdır .



Berkin - Ben - Annem - Babam - Hüseyin Amca - Eniştem - Teyzem - Nurdan Teyze

Bu gece aslında çok eğlendik ama fotoğraf çekilemedik . Ağustos ayıda gayet güzel başladı sitede ve günler yine böyle geçiyordu . Deniz - Havuz , Tekneyle gezmek , futbol oynamak , batak oynamak şeklinde . Bu arada batak oynarken



Sevcan - Ben - Müge - Burçin



Müge - Burçin - Sevcan - Ben

Tabi 1. belli batakta . Neyse Ağustos ayının 10'u ise en çok eğlendiğimiz akşamlardan biriydi . Nedeni ise



Müge

Fotoğraftaki kızın doğum günüydü . O gece hemen bir mangal organizasyonu yapalım dedik .



Ben - Can



Atamer - Ben



Müge - Burçin - Sevcan - Elif - Can - Ben



Elif - Can - Ben



Can - Elif - Ben



Atamer - Can - Hasan - Ben - Burçin



Ben



Ben



Ben - Burçin - Sevcan - Elif - Atamer - Müge



Burçin - Elif - Atamer - Can - Ben



Yücel Yılmaz ( President - Babam ) - Atamer



Ben - Burçin - Elif - Müge - Sevcan - Atamer



Ben - Sevcan - Burçin - Can



Müge - Ben

Aslında yazıya bile gerek yok bu gün için fotoğraflar herşeyi çok iyi anlatıyor . Ama 1-2 cümle yazayım . Mügeye öncelikle teşekkür ediyorum böyle bir eğlenceye vesile olduğu için . Tabi herkesin o gece eğlenme ihtiyacı gelmesi geceyi daha güzel yaptı . Bilirsiniz bir kişinin morali bozuk olsa herkesi etkiliyor . Neyse mükemmel bir gecenin ardından Mügeye tekrar iyiki doğdun diyorum ve kapatıyorum o geceyi . Ağustos ayı bu şekilde giderken biz her gün inanılmaz eğleniyorduk . Batak olmasa eğlenirmiydik bilemiyoruz . Yok yok kesin eğlenirdik çünkü ayağımız yere basmıyordu .



Ben - Müge - Elif - Çiler - Burçin



Ben - Müge - Elif - Çiler - Burçin



Ben - Müge - Elif - Çiler - Burçin

Ve tarih 24.08.2008 . Sitede ikinci kez genel eğlence var . Yine Köfteci Yine müzisyen . Bu gece açıkcası ben çok daha fazla eğlendim çünkü alkol kana karışıyordu .



Ablam - Ben - Babam



Ben - Ablam



Beril



Teyzem - Ben



? - Atamer - Ben



Ben - Miller



Burçin- Ben - Sevcan - Müge



Burçin - Ben - Sevcan - Müge



Kristina - Elif - Sevcan - Sevinç abla - Müge - Ablam - Ben - Atamer - Diana


Ve son geceden son kare



Burçin - Sevcan - Müge - Ben

Tabikide gece denizde bitti . Mükemmel diye özetleyebilirdik geceyi .

Ve bundan sonra 2-3 gün sonra SKO ( Sal Kurtarma Operasyonu ) vardı . Dev dalgalar yüzünden duba kıyaya vurmak üzereydi ama hemen girdim kurtardım .



Sal - Ben



Sal - Ben

Ve işte ağustos ayıda bitiyordu artık son 6 gün yazlıkta . Gayet sıkıcı geçti tabikide . Yine aynı şeyleri yaptık ve 1 hafta böyle geçti yavaş yavaş sırayla herkes evlerine gitti . İşte 2008 yazı böyleydi bunun yanında çok fazla yaptığımız şey vardı ancak ne yazıkki fotoğraf çekemedik inşallah seneye her yaptığımız aktivitenin fotoğraflarını çekeriz .

Unutmayacaklarımız

- Gece 3-4lere kadar oturmayı
- Duyupta gelenleri
- Belli olan kozları
- Yanan mangalları
- Yaptığımız futbol maçlarını
- Tekneyle geçirdiğim zamanları
- Pazar günlerini

Bu arada bu sene çok daha fazla gördüğümüz



Çınarcık

Asla unutmayacağız .

Ne zaman çekildiği , Neden çekildiği , Kimin çektiği belli olmayan fotoğraflar



Ömer - Çağrı - İhsan - Ben



Müge - Ben



Sevcan - Burçin - Müge - Ben



Ben - Burçin



Müge - Ben



Ben - Efehan - İhsan



Duygu - Ruhiye - Ben - Atamer - Seyran - Ablam - Ebru - Gamze



Ben - Burçin- Müge- Müşerref



Ben - Elif - Can - Müge - Sevcan

Yazlıktan Tek Fotoğraflarım



Ben



Ben



Ben



Ben

Ve işte koskocaman 3 ay tatil acısıyla tatlısıyla geride kalıyordu . İnşallah bundan sonraki senelerdeki yazlar bundan çok daha eğlenceli ve güzel olur .

Bu arada yazlığa gitmemize kaba taslak bir hesapla 264 gün kaldı 264 gün sonra 1 Haziran 2009 Pazartesi ...



Hiç yorum yok: