7 Eylül 2022 Çarşamba

Kısa Kısa Spor Notları


Uzun bir süredir buraya Fenerbahçe dışında bir şey yazmıyorum. Kısa kısa notlarla kendi takip ettiğim, izlediğim, ilgimi çeken spor notlarını yazayım.

Barcelona yaz transfer döneminde Lewandowski'yi transfer etti. Elbette bu transfer için tutmaz demek çok zor olurdu ve öyle oldu. Barcelona kariyerine bıraktığı yerden başladı ve gollerine devam ediyor. 4 maçta 5 golü var. Yalnız bazı golleri inanılmaz iyi. Her Barcelona maçını izleyen birisi olarak mest oluyorum. Xavi önderliğinde bu sezon Barcelona neler yapacak çok merak ediyorum.

Haaland da Manchester City formasıyla oynuyor. Elbette onun için de herhangi bir yorum yapmak yersiz olurdu. O da beklendiği gibi inanılmaz başladı. 7 resmi maçta 10 gol, 1 asist ile yoluna emin adımlarla gidiyor. Manchester City zaten durdurulamaz bir takımdı Haaland ile daha başka bir boyuta geçtiler.

Yeni transferler yanında sezona bir başka bomba gibi giren isim her maçını 90 dk izlediğim Messi. İtalya ile oynana Finalissima maçıyla başlayan inanılmaz bir futbol. Maçlarda bu çok topu isteyip, bu kadar istekli oynaması, sürekli mücadele etmesi, goller atması, asistler yapması akıl işi değil. Yıllardır futbol oynayıp yıllardır bu istikrarı korumak acayip bir şey. Şu ana kadar 8 maç, 4 gol, 6 asist. Yine maç sayısından çok ürettiği var. Ayrıca 0-0 olsa bile oynadığı oyun gerçekten acayipti. Messi'nin her maçını izlemeye devam edeceğim. Çok özleyeceğim kendisini.

Amerika Açık turnuvasında Serena Williams'ın son maçına saat kurup kalktım ve bir efsanenin son anlarına şahitlik ettim. Kariyeri boyunca çok beğendiğim, denk geldiğim zamanlar maçlarını keyifle izlediğim, gerçek hayatta da canlı kortta izleme şansı bulduğum Serena Williams tenise veda etti. Yıllarca süren dominasyon ardından böylesi bir veda üzücü oluyor. Elbette tenise katkıları konusunda bir daha yanına yaklaşabilen birisi olur mu? Hiç sanmam. Erkekler tenisinde ise 1 numara değişebilir. Ve ilk kez şampiyon olacak bir isim göreceğiz.

Futbola geri dönersek Manchester United 95 milyon euro transfer bedeli ödeyerek Anthony'yi transfer etti ve ilk maçında Arsenal karşısında golünü attı. Ronaldo'nun ilk dönemlerinde yaptığı ayak hareketleri, şık pasları yanında ilk maçında golünü atması şahane olay oldu. Böyle anlara canlı izlerken denk gelmeyi çok seviyorum. Kariyeri nereye gidecek merak ediyorum. Takipteyiz. 

Ronaldo henüz skora etki edemedi. Onun sezonu nasıl geçecek onu da merak ediyorum. Ben olsam Sporting'e gitmiştim. Manchester United ile devam etmek bence hataydı.

Arsenal ne güzel top oynuyorsun ya. 

Kim ile Napoli şampiyonluğu gelmesini o kadar çok isterim ki...

Saçma bir organizasyon yüzünden stadı mahvolan ve maçlarını Eskişehir'de yapmak zorunda kalan bir Konyaspor. Taraftarlarına sezon başından bu yana işkence yaşatıyorlar. Gerçekten yazık.

Göztepe tribünleri diye bir gerçek var. Denk geldiğim maçlarını asla kapatmıyorum.

Uche Ikpeazu. Akıl almaz bir oyuncu. Yıllarca İngiltere alt liglerinde oynadıktan sonra Konyaspor'a nasıl transfer oldu gerçekten çok merak ediyorum. Özellikle Fenerbahçe maçında yaptıkları acayipti. Denk gelen maçını kapatmam imkansız. Hayranlıkla izliyorum.

Max Verstappen seni sevmiyorum ama büyük yarışıyorsun. Bir kez daha şampiyon oldun. Diyecek şey yok.

Ben nasıl Barcelona forması alacağım? Barcelona yeni sezon forması mağazada 1.599 TL. Gerçekten inanılmaz ya.

Cadiz henüz ligde gol atma başarısı gösteremedi. Merakla bekliyorum. Bu hafta Barcelona maçı var. Gol atarlar mı?

Bundesliga ve Ligue 1 şampiyonları belli. Haksız rekabetin dibi.

Dünyada Messi, Neymar ve Mbappe'den daha iyi bir üçlü yok.

Fulham bu sezon düşme lütfen. O şahane stat hatrına. Ve elbette Mitrovic hatrına.

Şimdilik bu kadar söyleyeceklerim. Yeni bir seri başlattım.

Yazının şarkısı; TIKS.

Hiç yorum yok: