14 Eylül 2022 Çarşamba

Bayern Münih 2 Barcelona 0


Maçı izlemeyip skora bakan birisi elbette klasik olarak Bayern Münih'in rahat bir galibiyet aldığını, Barcelona'nın artık eski günlerine dönemeyeceğini düşünüp yorum yapabilir. Ancak maçı izleyen birisi bunun tam tersini söyleyecektir.

14 Ağustos 2020; 8-2, 14 Eylül 2021; 3-0, 8 Aralık 2021; 3-0 gibi skorlarla Bayern Münih ezici galibiyetler alırken Barcelona ne kadar çaresiz durumdaysa, rakiple arasında ciddi güç farkını her saniye hissedebiliyorsak bu akşam tam tersini hissettik. Barcelona Xavi ile beraber girdiği yapılanma sonrasında bu ciddi maçında Bayern Münih karşısında maçın büyük bölümünü daha iyi oynayan taraftı. Ve Barcelona bana göre tekrardan bu seviyelere dönmek üzere olduğunu tüm herkese gösterdi. Kornerden yenilen gol ve kontra ataktan yenilen gol ile maç 2-0 bitmiş olsa da Barcelona için olumlu şeyleri söylemek daha doğru olacaktır. Özellikle gol atma konusunda dünyanın en iyilerinden biri olan Lewandowski'nin şanssız akşamı, Barcelona oyuncularının son toplarda yaptığı kötü vuruşlar, hatalı tercihler, rakip savunmada Upamecano gibi oyuncunun korkunç iyi performansı, Neuer'in iyi kurtarışları, direkten dönen top gibi etkenlerden dolayı Barcelona bu akşam kaybetti.

Özellikle Pedri, Gavi gibi oyuncuları her izlediğimde hayran oluyorum. Bugün yine bu iki genç adam aşırı keyif verici bir futbol oynadı. Bazen bu oyuncuları canlı izlediğim akşıma geliyor ve mutlu oluyorum.

Gavi 18 yaşında. Pedri 19 yaşında.

Dembele ve Raphinha biraz iyi oynasa Barcelona bu maçı kazanırdı. 

Tarihinde Bayern Münih deplasmanında kazanamayan bir Barcelona. Acayip kötü istatistik. 

Grupta 2 maç sonunda 3 puanla 2.sırada yer alan Barcelona. Gruptan çıkma konusunda Inter maçları çok kritik olacak. Yine de ben özellikle ikinci Bayern Münih maçını büyük bir merakla bekliyorum.

Lewandowski'nin kariyerindeki en şanssız akşamlardan birisi olabilir. Bu kadar gol kaçırması oldukça şaşırtıcı.

Bayern Münih kale arkasına bir kez daha hayran oldum. Bayraklı, bütün maç bağıran, görsel anlamda güzel anlar sunan bir tribün. Alt katta oldukları için devamlı ekranlardalar.

Can Önduygu iyi spiker. Ömer Üründül ile keyifli maç sundular.

22:00'de başlayan maç sonrası hemen gelip bloga maç yazısı yazdım çünkü maçtan büyük keyif aldım. Özellikle ilk yarı 0-0 bitmesine rağmen son zamanlarda izlediğim en iyi 0-0'dı. Tabii bu maç eleme maçı olsaydı çok üzülürdüm.

Barcelona izlemeyi ve Xavi'nin yaptıklarını çok seviyorum.

Haftasonu Elche ile lig maçına çıkıp daha sonra milli araya gidiyoruz. Dönüşünde yoğun fikstür devam edecek.

Hiç yorum yok: