23 Şubat 2016 Salı

Fenerbahçe 2 Lokomotiv Moskova 0


Bu maçı yazmayı unuttum? 

Yine keyifli bir maç günü, Avrupa Ligi maçı zaten. Her zaman avrupa maçlarında daha fazla heyecan duyuyorum. Bu sene şampiyonluk çok önemli olsa da avrupada'da gidebildiğimiz yere kadar gitmeliyiz. Zaten şimdi havaya giremeyenler üst turlarda kendilerini kaybetmeye başlar. Çeyrek Final sonrası zaten hedef şampiyonluk olur.

İstanbul trafiğinden dolayı parkta sadece 10 dk durabildik. Son 1 ay gittiğim maçlarda acayip trafiğe giriyorum. İstanbul'daki arkadaşlar daha iyi bilir ama trafik arttı bence. Normalde rahat yetiştiğim maçlara artık yetişememeye başladım. Çok can sıkıyor trafik durumu. Bundan sonra maça giderken yanımda kitap, dergi falan götüreceğim. Başka türlü yolculuk çekilmiyor. Hem bu ''ölü'' zamanı faydalı şekilde kullanmış olurum.

Fenerbahçe oynanabilecek en iyi şekilde oynadı, gol yollarında iyi olsak tarihi bir skor alabilirdik. Yine de takımda herkes çok iyiydi. Gökhan Gönül, Ozan ve Josef en iyi üçlüydü.

50/52 pas isabet oranı ile oynayan Josef.

Tribünler iyiydi, maç erken koptuğundan Beşiktaş maçı akıllara geldi, tezahuratlar o yöne kaydı.

Volkan Şen ve bitiremediği pozisyonlar.

Fenerbahçe taraftarları 2-0 olan, kopan maçta oyundan çıkartılan Van Persie'den dolayı teknik direktör Vitor Pereira'yı yuhlayabiliyor. Böylesine bir maçta ben sadece oynanan keyifli oyuna bakıyorum, insanlar bu maçtan bile kaos yaratıyor. Alkışla Van Persie'yi bak maçına. Böyle yaparak Fernandao'yu da bitiriyoruz.

Fenerbahçe'yi izlemek çok güzel, Fenerbahçe'yi statta izlemek çok çok daha güzel.

Ceza nedeniyle Beşiktaş maçında yokuz, tribünde olacağım ilk maç Amedspor ile oynayacağımız Türkiye Kupası Çeyrek Final maçı.

Hiç yorum yok: