20 Nisan 2015 Pazartesi

Alex’e Jübile İstemiyorum


Alex’e jübile istemiyorum ama şimdilik…

Alex ile Aziz Yıldırım arasında yaşanan tek taraflı nefret artık iyice can sıkmaya başladı. Alex Aziz Yıldırım’a karşı sürekli adımlar atsa da tüm yaşananlara rağmen Aziz Yıldırım ona tek bir adım bile atmıyor. Yıllarca Alex sayesinde yerini daha da sağlamlaştıran, Alex sayesinde koltukta daha güvenli ve rahat oturan Aziz Yıldırım Alex’in isteklerini büyük bir nefret ve kin ile reddediyor. 

İlk önce Alex'i çıkacak kitabı için bir şeyler yazmasını istediğinde reddetmiş Aziz Yıldırım şimdi de yeni bir skandala imza atarak Alex’in belgesel için stat ve müzede çekim yapmasını kabul etmemiş haberlerini alıyoruz. 

Neredeyse her röportajında ‘’Son bir kez Kadıköy’e çıkmak istiyorum.’’ diyen Alex’e her defasında hayır diyen, bunu büyük bir olaymış gibi siteden ‘’Ben hiç kimseye jübile yapmam.’’ diye açıklayan Aziz Yıldırım kulübü nasıl bir şekilde yönettiğini bir kez daha gözler önüne seriyor. 

Çok uzun bir yazı da yazabilirdim ama kısa keseceğim. Alex’in tüm bu yaşananlardan
sonra ne jübile yapmasını istiyorum ne de stada, salona, Kadıköy’e gelmesini istiyorum. Çünkü Alex’i bir çok kişiden çok seviyorum ve insanların gayet mantıksız, saçma, hiçbir dayanağı olmadan Alex’i eleştirmesini görmek-izlemek-okumak istemiyorum. Alex ne kendini kullandırır ne de Fenerbahçe’ye zarar verdirecek bir davranışa imza atmak ister. Alex bir çok kişiden daha çok sevdiği Fenerbahçe’yi kilometrelerce öteden bile destekler, başarı diler, tebrik eder. Yaşanan süreçten sonra hatalı olduğunu açıklayan Alex'i ise sırf Aziz Yıldırım istemiyor diye istemeyen, hakkında saçma ithamlar da bulunan Fenerbahçeliler'i de vicdanıyla baş başa kalmaya davet ediyorum. Düşünün bakalım Alex sizin için ne ifade ediyor.

Jübile, plaket, teşekkür mü? Elbet Aziz Yıldırım gidecek ve Alex hak ettiği vefayı geç de olsa görecek. 

Hiç yorum yok: