5 Kasım 2012 Pazartesi

Twitter Anketimiz # Fenerbahçeli Futbolcular Top 3


Bir tweetle başladı her şey, Fenerbahçe'nin futbolcu olarak Top 3'ü Alex, Tuncay ve Rüştü yazdım. Fenerbahçe'yi sevmemi sağlayanlardan, Fenerbahçeli olmamı daha kuvvetlendirenlerden ve Fenerbahçeli en büyük 3 futbolcudan birisi benim top 3'üme girdi. Ve benim tweetten sonra cevaplar gelince daha sonra ankete dönüştürdüm. Twitter ve Facebook'da toplam 140 cevap geldi. Sorumuz gayet basitti, herhangi bir belli kıstas olmadan Fenerbahçeli futbolcular içinden top 3'ünüz nasıl?

Toplam 140 kişi oy verdi dedik, bunların 127 tanesi Alex'i söyledi, Alex 127 oy aldı. Daha sonra en çok oyu alan isim Fenerbahçe için oynadığı zamanlar canını dişine takan ve şampiyonluk kazandıran Hooijdonk, Hooijdonk'a 77 oy çıktı. Mutlu oldum. Benim de 4.vereceğim isim kesinlikle Hooijdonk. Hooidonk'dan sonra en çok oy alan isim Tuncay, yine mücadele olarak takıma çok şey vermiş bir isim, onun da 3.olması gayet anlamlı. 39 oy çıktı. 

Fenerbahçe'nin şu an forma giyen oyuncularından ise Volkan Demirel ismini 22 kişi söyledi, Gökhan Gönül 2, Semih Şentürk 1 kişi tarafından söylendi. Teknik Direktörümüz Aykut Kocaman ismini tam 18 kişi söyledi. Burada yanıldım, ben daha çok söylenmesini bekliyordum.

Oğuz Çetin ve Rıdvan Dilmen isimlerinin de daha çok söylenmesini beklerdim. Oğuz Çetin 4 Rıdvan Dilmen 17 kişi tarafından söylendi.

Emre Belözoğlu'da 3 kişi tarafından söylendi, hiç söylememesi lazımdı bence. Bu ilk 3'e girecek futbolcu değil Emre.

Okocha ve Luciano diyen 17 kişi vardı, ikisini de çok seviyorum, demek benim gibi düşünen birileri varmış. Lugano 10 kez, Appiah 11 kez, Anelka 11 kez, Rapaic 11 kez söylendi. Bunların da söylenmemesi ilginç olurdu. Unutulmaz isimler. Serhat akın 7 ve Uche'nin de 4 kişiden daha fazla söylenmesini bekliyordum.

Bu isimler dışında diğer söylenen isimleri de yazayım ve konuyu kapatayım ; 

Rüştü 6-daha fazla olması lazımdı- Ümit Özat 4-daha fazla olabilirdi-, Moldovan 5, Revivo 3, Högh 2, Anderson 3, Jonhson 3, Deivid 2, Aurelio, Kezman, Niang 1, Nielsen 1, Novak 1, Balic, Bolic, Hakan Tecimer, Moshoeu, Faruk, Saffet Sancaklı, Müjdat ise 1'er kişi tarafından söylenen isimler.

İlk 5'e giren isimler dışında diğer isimlerin bazılarına anlam veremesem de herkese saygı gösteriyorum ve oy veren herkese çok teşekkür ediyorum.

Twitter'da anketlerimiz devam edecek ...




Hiç yorum yok: