28 Kasım 2012 Çarşamba

İstikrar Abidesi ; Hasan Ali Kaldırım


"Maçlara çıkmadan önce yorgunluğu hiç düşünmüyorum. Amatörken bunun sıkıntılarını çok yaşadım. O düşünceyle maça çıkarsan, bu maça olumsuz yansır. O tecrübeyi o günlerden aldığım için, profesyonel olunca hiç bu düşünceyle maça çıkmadım. Maçtan önce kendimi iyi hissediyorum ve o halde hazırlanıyorum. Ama ister istemez bir yorgunluk oluyor. Şu anda benim kadar maç oynamış normal bir Anadolu futbolcusu sezonu kapatmıştı. Ama bu bizim işimiz. Bu kulübün başarısı için çaba sarf ediyoruz. 60-70 maç oynamamız gerekiyorsa da oynarız. Paramızı bu işten kazanıyoruz. Kendimize iyi bakmamız, idmanlarda iyi çalışmamız lazım. Bu yoğun maç trafiği nedeniyle, belki 2-3 maçta performansımda biraz düşüş oldu. Bazı maçlarda kendimi canlı hissetmediğim anlar oldu. Bir kamptan çıkıp diğer kampa giriyoruz kendimize çok vakit kalmıyor. Boş vaktimiz çok olmuyor. Boş vakitlerimde futboldan uzak durmayı tercih ediyorum. Sinemaya gidiyorum, maçları bile izlemiyorum" 

Neden istikrarlı, neden Fenerbahçe gibi büyük bir takım forması giyiyor, neden milli takım oyuncusu gibi soruların cevabını net şekilde veren bir paragraf. Dün Fb Tv'de verdiği röportaj derslik.

Hiç yorum yok: