28 Kasım 2012 Çarşamba

Samet Güzel & Alex & Fenerbahçe






















Samet Güzel'in neden Portekizce öğrendiği ve Fenerbahçe'ye nasıl işe girdiği hakkında çeşitli dedikodular vardı. Samet Güzel olaya noktayı koymuş, Fenerbahçe'ye nasıl girdiğini anlatmış...

“AFS sınavlarına girdim. Hem yazılı sınavı, hem de sözlü mülakatı vardı ve bir ülke seçmem gerekiyordu. Bu ülke seçimi sırasında çocukluğumdan beri ilgim olan Brezilya’yı seçtim. Hayallerim gerçek oldu ve kabul edildim. Brezilyalı bir ailenin yanında 1 yıl kaldım. Şimdi hala onlarla görüşürüm. Benim ikinci ailem diyebilirim. Bu süre zarfında orada Portekizce öğrendim” dedi. Bir yıl boyunca hiç Türkiye’ye dönmeden kaldığı şehrin, Alex’in doğup, büyüdüğü ve futbola başladığı şehir olan Cortiba olduğunu belirten Güzel, sözlerine şöyle devam etti: “Alex, Fenerbahçe’ye transfer olduğunda ben hala Brezilya’daydım. İstanbul’a döndükten sonra birgün Alex’in Suadiye Fenerium’da imza günü olduğunu öğrendim ve oraya gittim. Sıra bana geldiğinde etkinlik bitmişti. Alex’e Cortiba takımının formasını imzalattım. Şaşırdı ve telefonumu aldı. Beni arayacağını tahmin etmezdim. O akşam arayıp yemeğe davet etti. Daha sonra annemin teşvikiyle Fenerbahçe TV’ye e-mail attım. Portekizce bildiğimi ve her zaman yardımcı olabileceğimi belirttim. Herşey arka arkaya geldi ve çok şanslıydım. Bir gün takımımızın eski tercümanı askere gidince bana teklif geldi. Yöneticilerimiz bana güvenip görev verdiği için tercümanlıkta başarılı olduğumu düşünüyorum.”

Kaynak :  http://haber.stargazete.com/spor/zico-agir-konustu-ama-ben-tercume-etmedim/haber-707714

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Askerden döndükten sonra ne oldu acaba eski tercüman? Çok türk filmi izledim galiba ama... bence adam döndü iş bulamadı , gönül koydu Samet'e..Sonunda SAmet'te işinden oldu..Garip tesadüfler..