9 Mart 2012 Cuma

İyi ki Fenerbahçeliyim, İyi ki Fenerbahçelisin, İyi ki Bizimlesin


Bugün resmi siteden '' Bilgilendirme '' başlığı ile bir yaz geldi. İçeriğini merak ederek açıyorduk. Tabii tahmin yaparak. Acaba konu tahviller mi, yoksa bir kınama mı ya da Aziz Yıldırım'dan bir mesaj mı? Ya da aklımıza gelmeyecek başka bir şey. Aklımın ucundan geçmiyordu Aykut Kocaman ile olacağı. Ama öyle oldu.

Yazıya başlarken ne olduğunu anlamıyorduk, yavaş yavaş aşağı iniyor, belli bir sonuca varmak istiyorduk. Ve 4.paragraf, 12.satır ...

4.paragraf şöyle başlıyordu '' Fenerbahçe'nin dününde, bugününde önemli başarılara imza atmış, Fenerbahçelilerin gurur kaynağı olmuş ... '' sadece şu cümle bile beni inanılmaz şekilde mutlu ediyor, sevindiriyor, bir çok şeyi unutturuyordu. Ve bu 4.paragraf devam ediyordu. '' Fenerbahçe tarihinde  özel bir yere sahip ... '' gerçekten de öyle değil mi? Fenerbahçe futbol tarihi denilince akıllara gelen bir kaç isimden değil mi Aykut Kocaman. Futbolculuğu ve kısa teknik direktörlük geçmişi ile Fenerbahçe tarihinde çok özel bir yere sahip. Yazı devam ediyordu. '' Sportif Direktörümüz ve Teknik Sorumlumuz Sayın Aykut Kocaman'ın sözleşmesi 3 yıl süreyle uzatılacaktır. '' İşte bizleri iyice sevindiren o cümle. Aykut Kocaman, Fenerbahçe tarihi, Fenerbahçe'nin sembol isimi, içimizden biri, bakkal Hikmet abinin, berber Yaşar abinin, büfe işleten Besim abinin, babamın, dayımın, benim, yeğenimin ve milyonlarca Fenerbahçe taraftarının gurur duyduğu Aykut Kocaman ile sözleşme 3 yıl daha uzatılıyor.

Aykut Kocaman'ın iyi bir taktisyen olduğuna inanmıyorum, hatalar yaptığını görüyorum, biliyorum. Ancak Aykut Kocaman'ın yıllarca Fenerbahçe başında kalmasını, yıllarca bizimle olmasını istiyorum. Başarıya gideceksek de başarısızlığa gideceksek de onunla olmak istiyorum. 

Umarım senin başarısız olman için dua eden, senin kötü hoca olduğuna inanan, seni eleştirirken yerden yere vuran, hakaret eden herkese gerek tavırlarınla, gerek hocalığınla en iyi cevabı sahada verirsin hocam. Arkanda sana inanmayan, sana güvenmeyen bir kitle var. Bunu sen de biliyorsundur, görüyorsundur, hissediyorsundur. Ancak o kitlenin çok daha fazlası varki seninle ölüme giderler ...

İyiki Fenerbahçeliyim, iyiki Fenerbahçelisin, iyiki bizimlesin.

Hep bizimle kal Aykut hoca.

Hiç yorum yok: