28 Eylül 2011 Çarşamba

Wozniacki & Kanepi & 80 TL


WTA Tokyo. 2.tur mücadelesi. Kazanan çeyrek finale çıkacak.

Dünyanın 1 numarası Wozniacki, dünyanın 43 numarası Kanepi.

İlk seti 7-5 alan Kanepi. Ancak 2.set 5-1 önde olan Wozniacki. Ve bu arada siteye giren ve bu maça canlıdan bahis oynandığını gören ben.

1.40'dan Wozniacki maçı alır oranını görür görmez hesapta olan bütün parayı basan ben. 80 TL'yi 1.40'a basmak ? Hata mı? Bence değil. Wozniacki ise hiç ama hiç değil.

Ve başlayan 3.set. Wozniacki rakibinin servisinin kırarak başlıyor. Ardından kendi servis oyununu da alan Wozniacki 2-0 öne geçiyor. Kanepi kendi servis oyununu, Wozniacki servis oyununu kazanıyor ve durum 3-1 oluyor. Servisi kullanan Kanepi  kazanıyor ve durumu 3-2 yapıyor. Ardından Wozniacki kendi servis oyununu alınca durumu 4-2 yapıyor ve maçı kazanıp çeyrek finale çıkma yolunda büyük bir avantaj yakalıyor. 

Ancak ne olduysa o andan sonra oluyor. Kanepi üst üste 4 oyun alıyor ve çeyrek finale çıkıyor. Kanepi dünya 1 numarası Wozniacki'nin tam 2 kez servisini kırıyor ve çeyrek finale çıkıyor. Ve olan bizim kupona oluyor.

Kariyeri boyunca Grand Slam kazanmadan haftalardır 1 numarada olan 21 yaşındaki Wozniacki bu kez bizi üzüyor. Kupon yattı diye Wozniacki'ye küfür etmeyeceğim tabiiki de. Bize çok para kazandırmışlığı vardır. Hatta Ekim'in sonunda yapılacak Wta İstanbul'a biletim elimde . Ve ben Wozniacki'nin benim gittiğim gün maç yapmasını çok istiyorum. Çünkü ne olursa olsun dünyanın 1 numarası o.

Bu da böyle bir bahis hikayesi olarak blogda kalsın. Ayrıca bu yatan bahisden dolayı Fenerbahçe-İstanbul B.Ş.B.Spor maçına gitmeme ihtimalim var. Ah be Wozniacki ...

Hiç yorum yok: