19 Eylül 2011 Pazartesi

Alex'den Stoch'a Büyük Kaptanlık


Stoch'un oynayamadığı için çok üzgün olduğu, kadroya girmek için mücadele ettiği, Bienvenu'nun golüne en ufak bir tepki bile vermediği söyleniyor. Lig Tv Gaziantepspor-Fenerbahçe maçı sırasında bir çok kez Stoch'un üzgün haline zoom yaparak oyuncunun halini bize gösterdi. Buraya kadar her şeyi biliyoruz.

Ya maçtan sonra. Taraftarlar Fenerbahçe'yi tribüne çağrıyor, Alex takım arkadaşlarını alarak tribünlere gidiyor, yanında ise kadroya giremediği için üzgün olan Stoch. Elini tutuyor ve havaya kaldırıyor. Belki sadece denk geldi. Ama ben öyle düşünmüyorum ya da düşünmek istemiyorum. Ya da Alex'in benim düşündüğüm hareketi yapabileceğine inanıyorum.

Üzgün olan Stoch'u bilerek yanına alıyor ve elini bilerek havaya kaldırıyor. Belki de Stoch'a biraz olsun moral vermek istiyor.

Ben Alex'in böyle bir insan olduğunu düşünüyorum ve bir kez daha helal olsun diyorum.

1 yorum:

Harun dedi ki...

işte bu yüzden , alex'e teknik direktörlüğün son derece yakışacağını düşünüyorum