8 Haziran 2011 Çarşamba

Maç Günlüğüm # 64


- Sezon bitti maç günlükleri bitmedi. Bitti bitti son maç günlüğünü okuyorsunuz. Kurtuluyorsunuz :)

- İtiraf ile başlayayım. Sinan Erdem'e ilk defa Galatasaray Cafe Crown maçı için Final Serisi'nde gidiyordum. Belki de Galatasaray Cafe Crown değil de Banvit çıksa gitmezdim. Şaka bir yana yine giderdim. Ya ne bileyim Abdi İpekçi'ye sürekli gidiyordum ancak buraya bir türlü fırsat olmadı. Ulaşım kolay, salona giriş-çıkış rahat, bilet bulmak kolay, salon güzel, takım çok iyi ama ilk kez gittim bu sezon. İlk ve son kez.

- Saat 14:05 otobüsü ile İstanbul'a hareket. Bu arada üzerimde bu sezon ilk kez giydiğim 2008/2009 sezonu Bayrak forma. Giderken otobüste makara, muhabbet. Saat 15:30 gibi Kadıköy Rıhtım'da olmayı planlıyorduk ancak Rıhtım'da olan Saadet Partisi mitingi bizim planlarımızı biraz aksattı. Sahile giden bütün yollar kapalıydı. Yürüyerek gitmek zorunda kaldık. Harem'den biraz ilerde bıraktı servis. Oradan yürüdük. Ve saat 15:50 gibi arkadaşlarla buluşma. http://http://www.spordelileri.com/ 'dan Furkanhttp://targetstriker.blogspot.com/ 'dan Kutay , eski bloggerlar Yücel ve Savaş.

- Klasik Blogger buluşma mekanı ; Ali Baba ! Bira + Patates + Muhabbet + 5 Fbli'ye karşı 1 Gsli :) Derken çok rahat rahat takıldık. Saat 18:30 olmuştu biz hâlâ Kadıköy'deydik. Metrobüs'e atladık ve istikamet salon. Giderken Metrobüs bozuldu ! Şanssızlık böyle bir şey. Diğer metrobüse geçtik. Tabii mis gibi yerlerimizden olduk. Neyse 1 saatlik falan yolculuğun ardından saat 19:45 gibi Şirinevler'de olduk - galiba salon burada - .

- Ufak bir yürüyüşün ardından devasa salon karşımızdaydı. Sinan Erdem'e ilk kez geldiğim için gerçekten ilk görüntüden bile çok etkilenmiştim. Giriş çok rahat, etrafı çok geniş.... Ve içerisi ...

- Öncelikle salon inanılmaz büyükmüş, tribünler çok güzel, 4 tane ekran var. Dev. Koltuklar çok rahat ve temiz. Ayrıca oldukça geniş aralıklarla yapılmış. Rahat rahat oturuyorsun. Maçı da gayet iyi izleyebiliyorsun. Genel olarak güzel. Ancak atmosfer ! Atmosfer ne yazıkki iyi değil. Açıkca söylemek gerekirse maça konsantre olamadım. Belki de maçın çok rahat gitmesinden dolayıdır. Ama olmadı. Tribünlerde çok iyi değildi. İnsanlar çok uzak birbirlerine. Bu sene gittiğim Caferağa maçlarından çok daha fazla zevk aldım.

- Sinan Erdem'de değişik bir kitle var. Ayrıca çok fazla bayan var, aile var. Güzel. 

- Gelen herkeste ürün var neredeyse. Forma giymeyen insan sayısı çok azdı. Bu da güzel.

- Maçı rahat kazandık.

- Maç sonunda pek rahat olmasa da kendimizi dışarıya attık. Tabii salonun kapasitesinin fazla olması bizi biraz sıkıntıya soktu. Sıkıntı dediysem 10 dk. Şirinevler'de yemek yedikten sonra Metrobüs ile tekrardan Kadıköy ! Ve macera burada başlıyor :) İzmit'e son otobüs 23:00 ! Nasıl yetişecektik ! Saat 22:35'de Metrobüsten indik, hemen dolmuş ile Efe Tur ofisine gittik ancak o da ne ! Bilet yok ! Yetiştik ama bilet bulamadık. Tek şans 23:55'de kalkan tren ! Onunla İzmit'e döndüm. Tek başıma olmam sebebiyle sıkılsam da 1.5 saatlik bir zamanda İzmit'e vardık.

- Fenerbahçe'nin bir maçından sonra daha evime mutlu geliyordum. Başta söylediğim gibi bundan sonra maç günlükleri yok. En azından 3 Temmuz'a kadar kesin yok. 3 Temmuz Sapanca'da Kürek Şampiyonası var. Oraya gideceğim. Herkesi beklerim. Şahane oluyor.

Hiç yorum yok: