20 Haziran 2011 Pazartesi

Işıl ve Birsel Önderliğinde Zevk Veren Basketbol


Milli takımımız şu günlerde Avrupa Kadınlar Basketbol Şampiyonası nedeniyle Polonya'da mücadele ediyor.

Grupta şu ana kadar 2 maç oynayan kadın basketbol takımımız 1 yenilgi ve 1 galibiyet aldı. Yenildiğimiz maçı izlemedim ancak yendiğimiz maçı seyretme şansı buldum.

Gece inanılmaz yorgun olduğum için yatma planları yapıyordum ancak Ntv Spor'da Türkiye - Slovakya maçına denk geldim. Birsel, Nevriye ve Nevlin için izleyecektim. Ancak sahada öyle bir milli takım vardı ki gerçekten yorgun olmama rağmen gözümü kırpmadan seyrettim. Maçtan yarım saat önce maçın haberine bakınca Nevriye, Birsel ve Nevlin'in 39, kalan diğer oyuncuların 37 sayı attığını görünce Twitter'a '' Fenerbahçe Kadın Basketbol takımının neden yıllardır şampiyonluk aldığının göstergesi ; Birsel + Nevriye + Nevlin = 39 Sayı , Kalan oyuncular = 37 sayı . '' diye tweet atmıştım. Gerçekten de öyle. Fenerbahçe yıllardır bu yerli oyuncuların kalitesi, mücadelesi ve hırsı ile şampiyonluklar kazanıyor. Neyse konumuz Fenerbahçe değil Milli Takım.

Mücadele'nin başından sonuna kadar oyunun hakimi bizdik. Çok rahat bir galibiyet alırken özellikle yaptığımız asistler, savunma direnci, mücadele arzusu, oyuncuların birlikteliği ve koçun iyi yönetimi vardı. Özellikle 2 oyuncu vardı ki takdiri hakediyor. Birincisi Fenerbahçe'de de attığı sayılar, yaptığı mücadele ve yaptığı asistler ile beraber şahane maçlar çıkaran Birsel, diğeri ise Galatasaray'da pek isteneni veremeyen Işıl. Işıl mücadeleyi 9 sayı, 4 ribaund, 2 asist ve 4 top çalma ile - bana göre ve maçı izleyenlere göre daha fazla - tamamlarken, Birsel 20 sayı, 6 ribaund, 2 asist ile ön plana çıktı. Özellikle bu istatistiklerin yanında Birsel ve Işıl'ın yaptığı baskı görülmeye değerdi. 

Bu 2 oyuncunun yanına özellikle 3.çeyrek fırtına gibi başlayan Nevriye Yılmaz eklendi. Nevriye maçı 14 sayı, 4 ribaund, 4 asist ve 2 top çalma ile tamamladı. Bu 3 oyuncumuz dışında Bahar 9 sayı, 4 ribaund, Şaziye 7 sayı, 3 ribaund, Seda Erdoğan 8 sayı ile önemli katkı yaptılar.

Sonuç olarak mücadeleyi izleyen herkes Işıl'a, Birsel'e ve Nevriye'ye başta olmak üzere tüm takıma hayran kaldı. Milli takım bu basketbolu oynadığı taktirde güzel işlere imza atabilir.

Türkiye bugün grup liderliği için Rusya ile karşılacak ve saat 19:00'da başlayacak maç Ntv Spor'dan naklen yayınlanacak


Gerçekten bu milli takımı takip edin. Hakediyorlar ve zevk veriyorlar.

Hiç yorum yok: