3 Nisan 2010 Cumartesi

Halı Saha Maçının Günü Belli Oldu


EDİT: HALI SAHA MAÇI ERTELENMİŞTİR. TAM TARİH SAHAYI ALDIĞIMIZ AN HERKESE MAİL YOLUYLA BİLDİRİLECEK VE BURADA KONU AÇILACAKTIR. ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.

Fenerbahçeli ve Galatasaraylı bloggerlar olarak halı saha maçı yapacağımızı daha önce uyurmuştuk. Ve artık gün ve saat belli oldu.

Tarih : 09 Nisan 2010 Cuma
Saat : 20:00-21:00 veya 21:00-22:00 
Yer : Dikilitaş veya Fulya ( sahayı aldığımız an buraya yazacağız )

Şimdi kadroda yer olan arkadaşlarımız yorum bölümüne teyid verirlirse seviniriz. Aksi taktirde başka birilerini bulalım. Maçta oynayacaklar, izlemeye gelecekler, yedek oyuncular, hakemler herkesten yorum bekliyoruz. Hadi bakalım görelim el mi yaman bey mi yaman... Ayrıca bu listede yer olupta msn'de, Facebook'ta, Twitter'da tanıdıklarınız varsa yorum yapmalarını rica ederseniz seviniriz. 

Fenerbahçe Takımı

ygtylmz.blogspot.com - Yiğit Yılmaz GELİYOR
ilk.blogspot.com - Göksel Çoğalan GELİYOR
sporingen.blogspot.com - Mert Özlü GELİYOR
kaptanortakapi.blogspot.com - Evren
stiff1907.blogspot.com - Serkan Özerik GELMİYOR
futbolmanya.blogspot.com Armağan Özkaynakçı
hayatimfenerbahce.com - Onur Tuncer GELİYOR
keyifnoktasi.blogspot.com - İnanç Çakıroğlu GELİYOR
yerdensutusttenaut.blogspot.com - Halil Pile GELİYOR


Galatasaray Takımı

pclionfc.blogspot.com Uğur Karakullukçu GELİYOR
targetstriker.blogspot.com Kutay Ersöz GELİYOR
takimdanayriduzkosu.blogspot.com-Muhsin Keresteci GELİYOR
dokuzaylik.blogspot.com - Derda Kapsal
ozdemirmusta.blogspot.com-Mustafa Özdemir GELİYOR
takimdanayriduzkosu.blogspot.com - Alaaddin Özçam
romanistabukowski.blogspot.com - Yağız Gönüler
artemiofranchi.blogspot.com - Demir Cem Yılmaz
kotublog.wordpress.comDavut Can Yılmaz - 

Yedekler

vermantesblog.com Semih Kalkan :)

HAKEM

altinayakkabi.blogspot.com - Tanju Eren GELİYOR

14 yorum:

Beercholic dedi ki...

davullarla, zurnalarla, pankartlarla geliyoruz.. izlemeye..

ararım şak şak şak
sorarım şak şak şak
ararım seni heryerdeeeeee
sorarııııım, ıssııııız gecelerdeeee
gs'li bloggerlar (hızlı söylenecek) nerdeeeeeee

dedi ki...

Geliyorum ! :)

Takımdan Ayrı Düz Koşu - Alaaddin Özçam

net bir irtibat için;

twitter.com/alaaddinozcam

MithrandiR dedi ki...

9-10 olursa eğer çok daha güzel olur..

Diferansiyel dedi ki...

Geliyorum.

Yerden şut üstten aut-Halil Pile(Diferansiyel)

Diferansiyel dedi ki...

http://yerdensutusttenaut.blogspot.com/2010/04/bloggerlar-derbisi.html

Katılımcıların hangi yakadan olduklarını bilmiyorum ancak iki takımda dokuzar ya da sekizer kişiden oluşuyorsa ve ağırlık Anadolu yakasındansa Selimiye'nin sahasını ayarlayabilirim.Metrobüs ile Avrupa yakasına da ulaşım kolay...

Not: Sadece bir öneri:)

onore dedi ki...

geliyorum

inanc dedi ki...

geliyorum :) Vizelerin son günü akşamı :)

Keyif Noktası - İnanç Çakıroğlu

steven_stiffler dedi ki...

İş dolayısıyla İzmir'de olacağım bu hafta.Haftasonu olsa kaçırmazdım.

Cuma gecesi 22.30da dönüyorum Kocaeli'ye.

Maalesef gelemeyeceğim.Çok üzüldüm şimdi.

Fenerbahçe kazanır umarım :)

pclion dedi ki...

Serkan'ın gelmesini istiyordum, kötü oldu. :) Hep oynadığım sahalar olmasına rağmen Kadıköy'ü tercih ederdim, hemen gelebilmek adına. Şimdilik bir engel yok gibi, bir aksilik çıkmazsa geleceğim...

Facchetti dedi ki...

Maç boyunca Yiğit Yılmaz adlı hapis kaçkını adamı tezahüratlarımla tahrik edeceğim. Her top ayağına geldiğinde benden "Selçuk" tepkisini yiyecek. Ellerde çekirdek değil taş olacak!

Fenerbahçe nefreti her yerde sürecek!

mozlu dedi ki...

işten çıkıyoruz 9-10 daha ıyı olur gibi

Yağız Gönüler dedi ki...

Selamlar. Aynı tarihte ajans olarak farklı bir ajansla maçımız olduğundan dolayı ben gelemiyorum. Bilgilerinize. İyi eğlenceler.

plaki dedi ki...

ben geliyorum diye yazmıştım ama bir hata olmuş sanırım, gitmemiş. şimdi farkettim. cuma maç olursa geleceğim.

ama şuanki duruma bakılırsa gs takımı biraz çekinmiş gibi=)

os dedi ki...

Wireless interneti olan bir yerde yapın da, webcam den falan izleyelim maçı yayın yapın :/