18 Ekim 2009 Pazar

İş Kazası

4 yorum:

WarBlood dedi ki...

Sizde bu mantık olduğu müdddetçe,dünya klübü olmanız hayalden öteye gitmez.Yenin GS'yi en büyük olun :) Komik insanlar...

maRco dedi ki...

arsız bi taraftar sitesi ki ultraslan ve çarşı siteleri bu kadar belden aşşağı vurmadılar şimdiye kadar ve biy ağındaki en taraflı blog sitesi derbiyi kazanınca kimbilir ağzından neler saçacaksın burda tahmin bile edemiyorum

ygtylmz dedi ki...

@ Warblodd

Futbolun renkleri onlar . Futbolda böyle espriler olmalıdır . Şampiyon olalım gs 2 maçtada 5 atsın .

@ reis

Dediğim gibi sadece espri

@ Marco

Bahsettiğin taraflı site benim blogsa ben bu blogu açtığım tarihten beri gs galibiyeti gördüm ve hiçbirinde öyle ağır bir ifade kullanmadım . Ağzımdan hiçbir yanlış şey çıkmaz , çıksa bile ki benim rengim belli yani Fenerbahçeliyim ve diğer takip taraftarlarının bu bloga girmesi kendine bağlı .

bozzio levin stevens dedi ki...

şimdi ben fenerliyim yanlış anlaşılmasın. ama görsele oh fena kitlediler, içerde kaldı hala acıyor minvalinde görsel yapacak hali de yok tabi bu aklıevvel antunun. bana komik geldi.