12 Ekim 2009 Pazartesi

Cm 2010

Sonunda pcdeki sorunu hallettim ve Cm 2010 oynamaya başladım . Ve hemen ilk sezonumuzda şampiyonluğa ulaştık . Türkiye Kupasında çeyrek finalde Gençlerbirliğine elendim . Uefa Avrupa Liginde yarı finalde Sevilla'ya elendim . Takımımızda özellikle Semih 61 maçta attığı 45 gol ile katkıda bulundu . Özer 43 maç 12 gol 11 asist ile yılın oyuncusu ve yılın genç oyuncusu ödüllerini kazandı . Devre arasında takıma kazandırdığım Loic Remy - 23 yaşında ki fransız futbolcu - oldukça etkili bir oyuncu . 2.yıla girerken de Erhan Şentürk , Carlos Valencia - genç Kolombiyalı iyi bir futbolcu - , Nika Kranjcar - 26 yaşındaki futbolcuyu Tottenham'dan aldım . Keşke almasaydım - , Guillaume Gillet - Anderlect'ten aldığım 25 yaşındaki futbolcu oldukça iyi - ve son olarak Zamalek'tan aldığım Amr Zaki - alın forvete koyun her maç gol atsın - . Deniz Barış'ı ise serbest bıraktım . 2.sezonumda 9 maçta 4 galibiyet 3 beraberlik 2 mağlubiyet ile 5.sıradayım . Bu seneye iyi başlamadık ama takım kesin toparlanır . Oyun hakkında ise özellikle görüntü modunda futbolcuların gereksiz koşuları , 3 dakikada 3 kişinin sakatlanması , oyuncuların önünden geçen topları bırakması ve bunun akabinde rakip oyuncunun gelip gol atması kötü yönleri olarak dikkat çekiyor . Fm 2010 çıkana kadar bunu oynamaya devam edeceğiz . Ayrıca ara ara buraya kariyerimle ilgili postlar gireceğim .

3 yorum:

Beercholic dedi ki...

"Türkiye Kupasında çeyrek finalde Gençlerbirliğine elendim"

ehehehe :) bunu yazmasaydın olm :)

ygtylmz dedi ki...

@ Beercholic

Biz bütün herşeyi yazarız :) Gayet şeffafız :)

yiğit yılmaz dedi ki...

bu oyun messi çok kötü,1 euro bile verilmez kesinlikle almayın..Cristiano ronaldo için bütün transfer parasını verdim yinede vermiolar,en değerli ve en iyi oyuncuyu cristiano ronaldo ve kaka yapmışlar bu oyunda..zaten gerçektede öyle,oyun gerçeği çok iii yansıtmış..kesinlikle alın oynayın...messi yi direk kadro dişi bırakın vea serbest bırakın küllüm zarar...messi transfer ederseniz küme düşme tehlikesi yaşabilirsiniz....