26 Ekim 2009 Pazartesi

Fenerbahçe 3 Galatasaray 1

Bu filmin sONu yok diyerek başlamak lazım . Fenerbahçe gerçekten böyle oynarsa Galatasaray Kadıköy'de değil galibiyet beraberliği zor bulur . Maçın başlamada ne olduğunu anlayadam çıkan tartışma maçın nasıl geçeceğinin işaretiydi . Pek korkulan olmadı aslında . Fenerbahçe her zamanki gibi yine maç iyi başladı art arda pozisyonlar ve ardından Alex golü . İlk yarı Gs'nin pas yapması Fenerbahçenin boş alan bırakmaması derken sona erdi . 2.yarı başladığında Alex penaltıdan attı 2 yaptı . Rahatladık derken Hakan Balta'nın şans golü geldi . Bu dakikadan sonra takımda tribünlerde tedirgin oldu ancak o dakikalarda bile pozisyon vermedik . Ve ardından Keita atıldı ve bana göre maç o an bitti . Guiza'nın 90+3'de attığı gol sadece skoru değiştirdi . Fenerbahçe'nin defansı iyiydi bunu gördük . Galatasaray'ın ofansı iyiydi kaç pozisyon buldu ? Elano bu şekilde mi milli takımda oynuyor ? Arda Fenerbahçe maçlarında neden oynayamıyor ? gibi sorular sorulabilir . Takımımızda Volkan'ı pozisyon gelmediği için değerlendiremiyeceğim . Lugano ve Bilica oldukça iyiydi . Ara toplarda falan çok iyi müdahalelerde bulundular . Vederson belkide Fenerbahçede ki en iyi futbolunu oynadı . Gökhan son haftalara nazaran oldukça iyiydi . Emre ve Cristian bana göre sahanın en iyi oyuncularından . Carlos tecrübesini zaman zaman iyi kullandı , Keita'yı attırdı resmen . Mehmet Topuz ileri geri iyi koştu , tribünden gördüğüm kadarıyla dakika 87 hala geriye koşuyordu . Alex yoruma gerek yok , 2 gol attı , büyük maçları hala mı oynayamıyor ? !!! Kazım neden forvette oynamıyordu bu zamana kadar ? Bir adam bütün topları nasıl bu kadar iyi indirir , defansı dağıtır . Bravo Kazım . Sonradan girenler Santos , Selçuk ve Guiza ise pek yorum yapılamaz . Guiza'nın girdikten sonra boş kaleye atamayıp ardından artistik bir vuruşla gol atması ilginçti . Bu arada bu yazıyı yazmadan blogları dolaştım hakemden yana dertliler . Ama ben hiç takmıyorum . Fenerbahçe mücadele etti mi ? Etti . Maçı haketti mi ? Haketti . Galatasaray iyi oynadı mı ? Hayır . Hakem iyimiydi ? Hayır . Beni ilgilendirmiyor . Ben 10 senedir aldığımız galibiyetlere bakar , oldun mu oldun mu şimdi mosmor oldun mu şarkısıyla keyiflenirim .

Hiç yorum yok: