29 Ekim 2009 Perşembe

Beğenmiyorsan Okuma !

Öncelikle bu yazıyı yazmamın nedeni Pclionfc blogunun ara vermesi . Son günlerde bloguna gelen yorumlardan sıkılmış olacak ki bloga ara verme kararı almış . Daha önce Aceto'da ara vermişti . Sırf bu yüzden . Ve daha başka bloggerlar da . Genelde bütün blogların hangi takımı tuttuğu belli . Benim Fenerbahçeli olduğumu ve diğer blogların hangi takımı tuttuğunu herkes biliyor - en azından ben biliyorum - Ve bu insanlar tabikide takımları hakkında daha çok yazacaklar ve yeri geldiği zaman bu yazılarda fanatiklik göze çarpacak . Bu benim yazılarımda da net bir şekilde ortada . Blogu açtığım ilk günden beri bu şekilde devam ediyor . Ben burada eğleniyorum , insanlarla birşeyler paylaşıyorum ve tabikide yorumlar alıyorum . Bu yorumlarda arada küfür eden arkadaşlar da oluyor . Onlara diyeceğim kardeşim beğenmiyorsan okuma ! Git kendi blogunu aç istediklerini yaz . Girme bu bloga , girme Pclionfc'ye veya başka bloglara . Sen girmedin diye bu bloglar kapanmaz ve hiçbirşey kaybetmez - zaten 1 kişi bile girmesede bu bloglar açık kalacak - Sonuç olarak beğenen okur hatta beğenmeyen de okur ama küfürlü yorumda bulunmaya hiç kimsenin hakkı yok ! Konuyla ilgili ilk11'da güzel bir yazı var . Okumanızı tavsiye ederim . Ben fanatiğim arkadaş fenerbahçe fanatiği ...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

it ulur kervan yürür diye bir söz vardır sen çizginden sapma her insan yazılarını beğenecek diye birşey yok eleştiriler dozunu aşmış ayrı konu kulak asma durmak yok yola devam ;)

nakrekesmis dedi ki...

sanıyorum blog yazarlarının ortak sıkıntısı fakat önemsenecek bir durum olduğunu sanmıyorum sonuçta yorum denetleme sistemi var aktif yaparsın bir daha da yazmazlar kaale alınmıyacağını bilirler herhalde eşşek değil ya bunlar..

Naar dedi ki...

Şu yazıyı okurken "acaba ben Türkiye'de değil de başka bir ülkede mi yaşıyorum?" diye düşündüm.

Günaydın diyorum size be kardeşim, günaydın. Küfürden bunaldım diyen bütün blog yazarlarına da diyorum ayrıca bunu. Daha bundan 4 gün önce bir derbi maçında tüm stad rakip takıma koro halinde küfür ediyor, size küfür etmişler çok mu?

Küfüre bozulmanızı anlıyorum da, bunu bu kadar garipsemenizi anlamıyorum. Medeniyetin beşiği bir ülkede mi yaşıyoruz, siyaset ve spor mevzularında kavganın, küfrün, hilenin olmadığı bir ülkede mi yaşıyoruz?

Biraz gözlerinizi açın ve yaşadığınız olayları yaşadığınız ortamdaki şartlara göre değerlendirin. Yazdıklarımdan "küfür normal, birşey olmaz" dediğim sonucunu da çıkarmayın, realist bakın.