10 Nisan 2009 Cuma

Saba Tümer'le Bu Gece & Ümit Besen



Saba Tümer'le Bu Gece programı bu gece tarih yazdı . Önce saat 23:00'da Sinan Enginle başladı . Mükemmel eğlenceli , muhabbeti bol bir şekilde geçen ilk bölüm oldu ve ardından saat 00:15 civarı Saba Tümer'in karşısına Ümit Besen oturdu ve inanılmaz bir program oldu . Son zamanlarda Tv'de izlediğim en iyi program ( Volkan Konak'lı Biri Bana Gelsin'e rakip olur ) diyebilirim . Nostalji rüzgarı bu kadar güzel estirilir . Ümit Besen kendi bestelediği şarkıların yanında diğer sanatçılardan da baya çok şarkı söyledi . Guiness Rekorlar Kitabında bir programda en çok şarkı söyleme rekoru varsa Ümit Besen kesin kırmıştır . Ümit Besen ise o kadar saat şarkı söylemesine rağmen en ufak bir hata yapmadı , şarkı sözünü karıştırmadı . Yani gerçekten helal olsun . Saba Tümer gelen mesajları okuyor Ümit Besen ise istekleri anında çalıyor söylüyor . Bir dediğini iki etmiyor . Ve gece saat 03:00 , 04:00 olmasına rağmen inanılmaz bir mesaj alımı var . Sürekli mesaj atıyorlar izleyiciler . '' Yarın resmi tatil olsun , tekel bayiiler mükemmel iş yapıyor , yarın öğrenciler sınavlardan kalacak , Almanya da ki akrabalarımı uyandırdım , sevgilimle kavga etmiştim arıyacağım , karımla boşanmıştım yarın arıyacağım , yarın işe geç gideceğim ama biliyorum ki patronda geç gelecek vs.vs. gibi daha birçok komik ve anlamlı mesajlar atıldı . Benim programla ilgili mesajım ise '' Saba Tümer'le Bu Gece değil Saba Tümer'le Bir Gece '' daha iyi olur . 23:00'da başladı ve 04:06'da sona erdi . Program 5 saat'le kendi rekorunuda kırdı . Ne yapıp edin bu programın tekrarını kaçırmayın . Saba Tümer'le Bu Gece hafta içi her gece izlenir , Ümit Besen'in çıktığı mekana ise gidilir . Saba Tümer'le Bu Gece hafta için her gün 23:00 , Ümit Besen Cuma-Cumartesi Kumpakapı'da sahne alıyor . Saba Tümer ve Ümit Besen'e böyle bir programa imza attıkları için çok ama çok teşekkürler .

5 yorum:

Mehmet dedi ki...

bayıldım ben de bu programa, ümit besen piyano başında esiyordu. klasik müzik tadı ve ümit besen bi arada.

tamchee dedi ki...

Saat 2'yi geçiyordu ben yatarken..!!
"Geçenlerde Chicago'ya gittiğimde ingilizce öğrendim..!!" Deyip bir ingilizce şarkı söyledi adam yaa..!!

arda başaran dedi ki...

aynen bende izledim on numara program oldu...böyle kaliteli programlar gördükçe mutlu oluyor insan...

murat dedi ki...

arda bile serettiyse demekki harika bi program olmuştur...:):):) program süperdi haftada bir tekrarını vermeleri gerekir bence :D

Unknown dedi ki...

programın kayıdını ınternette bulma ıhtımalımız var mı ?