11 Nisan 2009 Cumartesi

Maç Günlüğüm # 12



- Kocaelispor-Beşiktaş maçı için saat 18:00'da evden çıktım . 18:10'da arabaya bindim . Ama çarşıda inanılmaz bir trafik vardı . Bir de üstüne Orduevi ( İzmitliler bilir ) önüne gereksiz bir şekilde trafik ışığı koydukları için gereksiz yere bekledik orada . 19:10 stadın ordaydım .

- Stadın oraya gittiğimizde direk kendimi Bjk'lilerin arasında buldum . 500-750 Bjkli arasından geçip maçı izleyeceğim Maraton tribününe doğru devam ettim . Ama her hafta olduğu gibi yine baya bir eziyet çıktık sırada . Diğer haftalara göre çok daha hızlı çalışan bir gişe vardı .

- Stada girdiğimizde bütün tribünlerin dolu olduğunu gördüm . Bu sene en kalabalık maçtı kesinlikle ( Gs ve Fb maçları dahil ) . İngilterevari bir şekilde en öne geçtim . Güzeldi. Sahada izledik neredeyse . Polisler ilk başlarda burada durumazsanız dese de daha sonra birşey demediler ve mükemmel bir şekilde maçı takip ettik.


- Etrafımda garanti Beşiktaşlılar vardı . Hareketlerinden belli . Üstlerinde herhangi bir Ks ürünü de yoktu .

- Daha önce Kocaelispor maçlarına gitmiş sürekli küfür etmiş ancak daha sonra bu blogu gördükten sonra küfür alışkanlığından vazgeçen herkese teşekkür ediyorum.

- Mücadeleye bakarsak ; Beşiktaş maçı sonuna kadar haketti . Kocaelispor hiçbirşey yapmadı . 2.dk Agbetu öne geçip baya coşkulu anlar yaşasak da ne yazık ki 87.dk çıkmak zorunda kaldım . Yusuf'un golünü görmedim . Beşiktaş'da diğer golleri Bobo ve Zapotocny attı .

- Taner'e çok geçmiş olsun . Henüz 3.dk sakatlanarak çıkmak zorunda kaldı . İnşallah iyileşir sahalara hemen döner .

- Kocaelispor tribünleri baya coşkuluydu . Zaman zaman bütün tribünler tezahuratlara katıldı . Hodrimeydan her zaman ki yerindeydi . Paşalıların yaptığı meşale şov ise harikaydı .

- Beşiktaş Çarşısı ise sadece kapalı tribünde iyi olduklarını gösterdi . Deplasman tribününde hiçbirşey yapmadılar . Pardon pardon yaptılar . Saydım tam 13 kere üçlü çektiler . Ancak o zaman duyduk seslerini .

- Sonuç olarak Kocaelispor düştü diye haftalar önce söylemiştim ben .

- Bu arada maça gidip geldim ve toplam cebimden çıkan para 1 TL . Stada kapının önünden geçen otobüse 1 TL öğrenci parası vererek gittim . Dönüşte mahalleye giden araba buldum ve bedavaya geldim . Eee bir de kombine olunca cepte para harcamıyoruz doğal olarak . 22:00 evdeydim :)

- Herkese hayatta başarılar .

- Bu arada bu postun bu kadar geç girilmesinin nedeni bugün Vizeler başladı . Cümleten hayırlı olsun .

Hiç yorum yok: