6 Nisan 2009 Pazartesi

Maç Günlüğüm # 11

- Fenerbahçe-Eskişehir maçı ve Lefter'i ziyaret etmek için İstanbul yollarına düştük . Kocaeli Gfb üyesi 25 kişi gidiyorduk . Hava güzeldi . Müthiş bir gün olacağı belliydi .

- Saat 12:17 İzmitten trenle Bostancı'ya hareket oradan da 14:10'da Büyükadaya geçtik .

- Vapurda yaptığımız eğlenceli tezahuratlarla vapurda ki herkesi güldürmeyi başardık . '' Büyük kaptan korna çalsana , çalmayan cimbomlu , korna çal inelim , napıyoruz napıyoruz inmiyoruz inmiyoruz '' tezahuratları eşliğinde mükemmel anlar yaşadık . Öğrendiğimize göre Kaptan Fenerbahçeliymiş .
- Adaya geçtikten sonra önce adada baya bir süre Lefter'i aradık . Bu arada alkol de aldık. Adaya en son 12-13 sene önce gitmiştim . Gerçekten çok beğendim . Gayet güzel ve kalabalıktı. Kalabalık olması benim için güzellik ölçüsüdür.

- Ve sonunda Lefter'i bulduk . Evinde olduğu haberini aldık ve sahilde olan torunları bizi evine götürdü . Torunlarına teşekkür etmeyi unutmayalım . Evinin önünde Lefter'i gördüğümde gerçekten heyecanlandım . Fenerbahçe tarihinin en iyi oyuncusunu yakından gördüğüm için çok mutluydum . Ufak bir sohbet ettikten ve fotoğraf çekildikten sonra daha fazla yormayalım dedik ve evine gitti . Arkamızdan gidene kadar bakması , tek tek hepimizle şakalaşması , defalarca varsa sormak istediğiniz birşeyler sorun demesi bizim bir kez daha neden burada olduğumuzu açıklıyordu . Gerçekten evinden dönerken yaptığımız tezahurat gibi '' Lefter Sen Bizim Herşeyimizsin '' .

- Ardından 17:15 vapuru ile adalardan dönüyorduk . Bu arada vapur saatine kadar Ada'da baya gezdik. Yürüyerek. Yorulmadım desem yalan olur .

- Vapur'a bindikten sonra açıkta duralım tezahurat yapalım diye bariz donduk . İnanılmaz bir rüzgar vardı . '' İsmini duyduğumda dilim tutuluyor kalbim deli gibi çarpıyor içimi titreten tribündeki o Fener sesi aklımı başından alıyor '' tezahuratını vapurda bizimle gelen herkes söylüyordu . Herhalde ısınmak için söylediler . Yalnız vapurdaki rüzgar gerçekten titretti hepimizi .

- Saat 18:30 gibi Kadıköy'de olduk . İçimizden bazı arkadaşlarımız stada maçı izlemeye gitti . Stada girmeyen arkadaşlarımızla beraber maçı bir cafede Kadıköy'de izledik.
- Oyuna bakarsak ilk yarı kötü oynadık . Bütün toplar Eskişehirsporlu oyuncularda kalıyordu . 2.yarı biraz daha iyi oynadık ve Deivid'in belki de Türkiye'de çok az oyuncunun atacağı cinsten golü ve ardından Guiza'nın güzel plasesi ile durumu 2-0 yaptık . Ama son dk sendromu devam ediyordu . Batuhan attı ve 2-1 bitti mücadele . Roberto Carlos ve Guiza çok iyi oynadı . Haftaya Samiyen'deyiz .

- Unutmadan '' Bitmez Tükenmez aşkımız , kalbimizde yaşıyoruz , bekli bizi ibne cimbom , Metrobüsle geliyoruz . '' tezahuratı da bence gecedeki en güzel olaydı . Bu arada gol sevincin de görüldüğü gibi İngilterevari stadımız güzel olmuş güzel .

- 22:00 otobüsü ile beraber gecemiz sona eriyordu . Saat 23:10'da evdeydim .

- Haftaya samiyendeyiz , vizeler nedeni ile gidemeyebilirim.

- Gece otobüste herkesin yüzündeki ifadeden şu tezahurat rahatlıkla okunuyordu .'' Aşkınla olduk derbeder, bu sevgi bir ömre bedel, Fenerbahçeli olmanın, gururu bizlere yeter, Aşkınla olduk derbeder bu sevgi bir ömre bedel ...