25 Nisan 2009 Cumartesi

Maç Günlüğüm # 13



- Kocaeli GFB olarak saat 17:00 İzmitten hareket ettik . 18 kişiydik . Otobüste gayet eğlenceli anlar yaşadık . Tezahuratlar mükemmeldi . İstanbulda kaybolmamıza rağmen saat 19:20'de salondaydık .

- Elimizde biletlerimiz olduğu için beklemeden direkt girdik içeri . Fazla sıra yoktu . Fazla olan biletleri de oradaki arkadaşlarımıza verdik . Tribüne girince dolu olduğunu gördük salonun. İlerleyen dakikalarda çok daha fazla doldu .

- Salona girince önce Solomon'a odaklandım . Uzun bir aradan sonra Abdi İpekçi'de Fenerbahçe maçına çıkıyor olması beni sevindirdi .

- Maç başlamasıyla beraber takımımız gayet iyi oynadı ve bütün maç boyunca kontrolü elinde tutarak maçı 27 sayı farkla 89-62 kazandı . Ve 2.sıraya yükseldik .

- Mrsic sen insan mısın ?

- Tribünler . Evet gelelim tribünlere . İlk yarı iyi , 2.yarı mükemmeldi . Ben hayatımda böyle tribün görmedim . Hele 2.yarı başındaki Fenerbahçem benim biricik sevgilim tezahuratı var ki hayatımda öyle birşey görmedim . Birden UNİFEB'le karşılıklı söylerken UNİFEB birden başladı sert girmeye aynı anda hiçbir uyarı almadan içinden gelerek ve o andan sonra salon yandı zaten . İnanılmazdı ya . Ağlıcaktım vallah . Maç 2-3 saat daha sürmeliydi . Hele yapılan bir Dale var . Dalede son nokta ! eller , atkılar ,yumruklar derken ayakkabımı bile çıkardım . Mükemmeldi tribünler mükemmel. Bugün gel de Kadıköy'de Ankaragücü maçına git .

- Yönetim istifa diye bağırdılar. 1907 gençlik ve Cruel Boys . Ama açıkcası böyle bir atmosferde ne kadar ben de Aziz Yıldırım'ı özellikle bu sene yaptığı işlerle yanlış görsem de en azından böyle bir derbi maçında , böyle tribünlerin güzel olduğu maçta , herkesin tezahuratlara katıldığı maçta yönetim istifa diye bağırmam .

- Mükemmel skor , mükemmel tribün , mükemmel gün ...

- Dönüş yolunda ise oldukça etkiliydik. Tezahuratlar fenaydı . İlkleri bunlar yapar tekneyle yayın basar köprüde bayrağın ... tezahuratını herhalde 25 dk söylemişizdir .

- Tabi dönüşteki Çorba tadını da asla alamam başka bir yerde . Bütün günün yorgunluğunu aldı.

- Unutmadan maçtan önce Yücel abi'nin yaptırdığı şov mükemmeldi .

- Play-off'lara kadar Abdi İpekçiye gitmiyoruz .

- Herkese hayatta başarılar .

5 yorum:

Adsız dedi ki...

YÖNETİM İSTİFA ...

Stad samandıra için sana teşekkür ederiz, bu tarafartar artık seni istemiyor aziz....

GFB ulannn !!!

Ogün Yıldız dedi ki...

öncelikle yazın çok güzel ...

gelelim maça ist. kaybolacağımız belliydi zaten :)

maça gelince staddan içeri girer girmez ıslıklarla karşılandım:)ama halbukı gs sahaya cıkmıstı ardından fb'de cıkınca trıbunler coştu yaklasık 4-5 solomonu çagırdık cok guzel bır goruntuydu.

maç boyunca maçı pek izlediğim söylenemeez ünife ile maçın sonuna kadar adeta show yaptık..

fenerbahcem benım karsılıklı yaparken gözlerım dolmuştu aglamamk için zor tutmustum kendımı..

daleye gelınce ona yorum yok...

alem taraftar görsün !

FASLI dedi ki...

Helal olsun gençler. Ben istanbulda basket maçlarına gidemiyorum siz ta körfezden geliyorsun bravo :) Ben hiç gitmedim abdi'ye maç biletleri ne kadar oluyor. Bildiğim kadarıyla İstanbul dan ( selamiçeşme ve taksim meydan dan) otobüs kaldırılıyor. peki dönüşte de alıyorlar mı? Bilginiz var mı ?

ygtylmz dedi ki...

Kulüp önemli maçlara otobüs kaldırıyor ücretsiz şekilde dönüşte bindiğin yere bırakıyor . Bilet fiyatı ise pota arkası 5 tl .

UÇAN SALİH dedi ki...

o dale'yi ve fenerbahçem bnm'i kadıköyde de salondaki gibi yaptığımız gün ,tribünün çekirdekçilerden arındığı gün,her şey çok daha güzel olacak.umarım çok beklemeyiz.