20 Ocak 2009 Salı

Martin Luther King Day



Gece Houston - Denver maçıyla başladı . Ve ilk maç mükemmel geçti . Kaan Kural ve Murat Kosova yorumları ile renkt kattılar . Bu maçın oyuncusu ise tartışmasız Yao , Ardından Memphis - Detroit maçı başladı . Çocuklar abilerine cevap veremedi ve maçı Detroit kazandı . Bu maçtada öne çıkan isim İverson , Gasol ve Hamilton . Gece bitmedi devam ediyor ; Ardından gecenin en zevksiz maçı başladı . Phonex - Boston . Boston ezdi adeta . Çok zevksiz bir maçtı . Birde spiker Kaan kural ve Murat kosova olmayınca iyice baydı maç . Ve ardından gecenin final maçı Cleveland - Lakers . Mücadele iyi başladı . Kobe James'i tutuyordu . 45-45 beraberlik vardı son 2.41 dk vardı ilk yarı bitmesine ama ben bittim :) Gerisi hatırlamıyorum uyudum :) Sonra sabah öğrendim . Kobe şov yapmış . Lakers almış maçı . Zaten belliydi ;) Sonuç olarak bu gece diyordum seyredemem maçları ama neredeyse bütün maçları gözümü kırpmadan seyrettim . Teşekkürler Ntv ve Ntv Spor .

Houston - Denver: 115-113

Memphis - Detroit: 79-87

Boston - Phoenix: 104-87

La Lakers - Cleveland: 105-88

2 yorum:

Sheed dedi ki...

hocam boston maçına spiker-yorumcu falan demişsin de o maça spiker n'apsın yani.. 4 dakika sürdü maç toplasan..

Kaan Mert dedi ki...

Orkun abi iyidir ama o da ne yapsın maç kötüydü. Ben bile gittim fırsatytan istifade uyudum maç sırasında. Adam yine anlattı o sonucu belli maçı gecenin körü.
Dün Jazz-Memphis maçında yine dokundurdu..
''McHale Gm iken daha iyiydi''