4 Ocak 2009 Pazar

1 Gol = 75 TL



Fotoğrafta görüldüğü gibi 5 maça 10 tl bastım . Toplam Oran : 7.2 . Real Madrid 1 oynadım tuttu . Manchester üst oynadım tuttu . Aek alt oynadım tuttu . Larissa alt oynadım tuttu . Son maç ise Sevilla - Osasuna maçıydı . Maç 1-1 sona erdi . 93.dk Sevillanın kalecisi son anda kurtardı ardından direğe çarpan top oyun alanına döndü . Ancak ben hayata dönemedim . Şaka bi yana tek gol yüzünden kaçan 75 tl para . Gerçekten İddaa'nın . Yada boşver küfür etmeye gerek yok . Yine oynayacağız nede olsa .

3 yorum:

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

hacı kusura bakma sana daha öncede söyledim 4 maç üstü oynama sinirlenirsin sonra bak :=) 50 lira al yetmiyo mu havadan para aaaaa :D

Adsız dedi ki...

Olsun abi giden para olsun.Sen bu yetenekle daha nice 75 ytl ler tutturursun...

1903 dedi ki...

Benimde çok canım yanmıştı. Allah daha kötüsünden korusun...

http://rakamla10.blogspot.com/2008/10/sen-byle-dram-grdn-m.html