29 Ocak 2009 Perşembe

Maç Günlüğüm # 3



- Fenerbahçe - Bursaspor maçı için yine yolumuz Kadıköye düştü . Saat 18:15 treni ile gidiyorduk . Arda Başaran ile birlikte .

- Saat 20:00 civarı Kadıköyde olduk ve daha önceki Bursa maçında karşılaştığımız manzara değişmemişti . Bursalılar yine Kadıköydeydi . Saydık sadece 15 tane büyük otobüs . Bunun yanında arabaları ile gelenlerde vardır herhalde . Vallah hafta için maçı ve bu kadar kalabalıklar . Gerçekten helal olsun .

- Saat 20:20 civarı Telsim tribünündeki yerimi almıştım . Tribünler baya doluydu diğer kupa maçlarına göre . Ancak bu sefer Telsim tribünü tezahurat anlamında iyi değildi . Mücadele başından beri Maraton Üst tribününe uyduğumuz için aradaki duraksamalarda insan tezahurat yapmaktan soğuyordu. Ancak ara ara gerçekten iyiydik . Özellikle ; Sensiz hayat ... , bizim için saldır kanarya ... , saldırsana ... , milyonlarca , bir tek sana tutuldu bu kalpler ... besteleri gerçekten coşkulu ve kalabalık bir şekilde söylendi .

- Tabi bunun nedenlerinden biri Sefa abinin maça girmiş olmasıydı . Maraton üst belkide ilk defa stadı bu kadar iyi yönetiyordu .

- Isıtıcılar yine mükemmeldi.

- Kulağımın biri tıkalı olduğu için gerçekten tribünde beste söylemekte zorlandım . Arada çok bağırdım , bazen hiç kimse duymuyor beni gibi hissediyorum , arada çok bağırıyorum önümdekiler bakıyor, bazen ise bağırmadan bekliyorum . Bir daha kulağım bu durumdayken maça gitmeyeceğim .

- Bursaspor taraftarları ise yine coşkulu bir şekilde takımlarını destekledi .

- Maç böyle başlayıp bitmişti . Kazandık mutluyuz .

- Maçtan sonra ise araba olduğu için İzmite gitmemiz sadece 45 dk sürdü . Eve girdiğimde Lig Tv'deki Kupa Gecesi programı devam ediyordu . Araba olsun her gün İstanbula giderim maça.

- Pazar günü Gaziantep maçında görüşürüz ;)

- Kombine için ise başta Muhtarcan'a daha sonra Arda'ya Teşekkürler ;)

Hiç yorum yok: