14 Ekim 2009 Çarşamba

Büyük Rekabet # 2

Öncelikle şunu yazayım . Kaybettim . Hatta rezil oldum . Hadi yenilebilir insan ama Fatih'e yenilmek başlı başına bir rezillik . Mücadeleler aslında süper başladı . 3-1 öne geçtim ilk yarıda ancak Puyol 45.dakika atılınca oyun tersine döndü bir anda dağıldık . Ve Ronaldo'nun etkili oyunuyla 4-3 kaybetim . Messi'nin mükemmel oyunu hiçbirşeye yaramadı .

2.maçta ise pek birşeyden konuşmaya gerek yok . Baştan sona kötü oynadım . İlk 25 dk yediğim 2 golden sonra oyuna adapte olamadım . Ve maçı 4-0 kaybettim .

Bu maçtan sonra dedik toparlanırız . Ama bu seferde direkler ve forvetin becereksizliği - belki de benim - ortaya çıktı . İstatistiklerden göreceğiniz gibi daha iyi oynadım ancak 6 kere geldi 4 gol attı Fatih isimli şahıs !

Son maç ise bana göre formalite maçıydı . Seri 3-0 olmuştu ve artık oyundan kopmuştum . Yinede mücadele ettim :) Sonuç olarak 4-0 olunca olay bitti ve bir mekana gidince alkolleri ödemeyi hakettim . Bu seri devam edecek ve play station kapışmaları blogda yer bulmaya devam edecek .

Bu arada bu 5 maçın - 1 tane maç berabere bitti onu koymadım - ardından yaptığımız maçı akıllı taktiklerim ve mükemmel oyunumla 4-0 kazandım . En yakın zamanda yeni kapışmalarla karşınızdayız . Şu ana kadar söylemedim bari sonunda söyleyim ; Tebrikler Fatih !

1 yorum:

arda başaran dedi ki...

yiğit sana yazıklar olsun...başka söylenecek bişey yok...fatih savuk ve galibiyet çok saçma...