27 Mart 2022 Pazar

Persian Lessons

Eğer benim gibi holokost filmleri seviyor, her saniyesinde duygulanıyor, üzülüyor, ağlıyor ve film bitince ''İyi ki izlemişim.'' diyorsanız bu filmi de hemen izleyin. Almanya'da toplama kampına götürülen Gilles yaşamak için yalan atmak ve  kendini zor bir durumun içine sokuyor. Film şahane başlıyor ve ilk 9 dakika sonrası bana gereken mesajı veriyor aslında. O an film birden bitse şaşırmazdım ve iyi film derdim. Bu film hakkında uzun uzun cümleler kurup övmek istesem de asla spoiler vermek de istemiyorum. Gerçekten her film için bunu demem ancak bu film için rahatlıkla söyleyebilirim. İlk film izleme vaktinizde listenin başına bu filmi koyun, asla pişman olmazsınız. Mubi'den izledim. Başrol oyuncusu Nahuel Perez Biscayart nefis oyunculuk sergilemiş.

Hiç yorum yok: