29 Mart 2020 Pazar

Sonbahar


''Hayata Dönüş Operasyonları'' sonrasında cezaevinden serbest bırakılan Yusuf köyüne annesinin yanına gider. Hastalığı sebebiyle ömrünün sonuna gelen Yusuf köyde yaşamaya başlar. Sadece hayatının bir kaç ayını göreceğimiz Yusuf yakın arkadaşı Mikail, annesi, aşık olduğu Eka. 

''Her daim düşleri peşinde koşan sabırsızlık zamanının güzel çocuklarına.''

Filmin bir final sahnesi var ki, tüyler diken diken desem az olur. Bu film hakkında çok şey yazmak istiyorum ancak bir yandan da hiçbir şey yazmak istemiyorum. Çok çok iyi bir film. Sadece son final sahnesi bu filme iyi demem için yeterli.

İzleyin. Ben film uygulaması Mubi üzerinden izledim.

Onur Saylak, Megi Koboladze, Serkan Keskin başrollerde. Hepsi kusursuz oyunculuk sergilemiş. Bazı filmler sonrası karakterleri gidip o köyde bulabileceğimi hissediyorum. Şimdi gitsem sanki Serkan Keskin'in canlandırdığı Mikail marangozda çalışıyor.

Serkan Keskin'in içinde olduğu yapımların çoğunun şahane olması? Çok büyük oyuncu.

Söz verdiği bisikleti alması...

İnanılmaz bir şarkı. Dinleyin.

Görüntü yönetmeni ders vermiş. Kusursuz.

Müthiş Karadeniz doğası. 

Filmin yönetmeni Özcan Alper'in röportajını da okuyun. Link.

Hiç yorum yok: