11 Mart 2020 Çarşamba

Formula 1: Drive to Survive


Formula 1'e hayatımın bir bölümü büyük ilgi gösterdim. Tüm yarışları seyreder, dergiler alır, fotoğraflara, haberlere bakardım. Hatta Formula 1 ve motor sporları bir dönem aktif olarak görev aldığım yerler oldu. Türkiye Grand Prix'inde pist hakemi olarak görev yapmış, pistte girmediğim yer kalmamıştı. Araçların içine bile oturma şansı elde etmiştim. Ancak yıllar geçtikçe bu ilgi azaldı ve hatta kayboldu. Son 2 sene izlediğim yarış sayısı 3 değildir. Ancak Netflix'in bu belgeseli ile beraber şu an yeni sezonu büyük bir merakla bekliyorum.

Toplam 20 bölümü yayınlanan ve 2018 ve 2019 Formula 1 sezonlarından şahane detaylar sunan belgeselin her bölümünü keyifle izledim. Bazı bölümlerinde aşırı zevk aldım. 

Bu belgesel sayesinde şu an tüm pilotlara sempati besliyorum. Daniel Ricciardo, Carlos Sainz, Pierre Gasly, Sergio Perez, Alex Albon, Nico Hülkenberg gibi zirveden uzak pilotlar bile büyük renk katıyor. Ve hatta sanırım bu tarz isimler bu tarz belgeseller için daha uygun. Hamilton gibi isimler daha soğuk, az diyalog kuruyor. 

Geçen sezon yarış sonuçlarını bilmediğimden tüm yarışları izlerken büyük heyecan duydum. Hatta acaba yarışları bilsem bu kadar büyük heyecan ve keyif duyar mıydım?

Pilotların yanında takım direktörlerinin de ne kadar stres altında olduklarını gördük.

Günther Steiner büyük şovmen. Belgeselin en iyi isimlerinden birisi.

En beğendiğim bölümü S02E06.

Umarım 3.sezon gelir.


Hiç yorum yok: