4 Aralık 2019 Çarşamba

Fenerbahçe Beko 89 Khimki Moskova 76


Yıllardır oldukça başarılı olan bir Fenerbahçe basketbol erkek takımı varken salona gitmiyordum. Ancak bu sene bu takımın daha çok destek görmesi gerektiğini düşündüğümden kendimi daha çok salon yollarına atıyorum. 

Fenerbahçe Beko-Khimki maçı için yine bir abimizin aracılığı ile alt kattan kombine buldum. 18:20'de İzmitten başlayan yolculuk ile saat 20:30'da salonun önünde oldum.

Evet salona powerbank ya da şemsiye ya da sarj aleti sokamıyoruz ancak emanet kutularına bırakıp salona hemen girmemiz güzel olay. Stadyumda da bu tarz bir şey hemen başlamalı. Güzel kolaylık.

Fenerbahçe yine daha çok mücadele etti, daha çok istedi ve maçı 13 sayı farkla kazanmayı başardı.

3.çeyrek yapılan mücadele tribünde bizleri oldukça mutlu etti. Zaten 3.çeyrek tribünde tek tezahürat yaptık, takım mücadeleyi arttırınca biz de arttırdık ve efsane bir tribün çıktı. Çok iyi sekanstı.

21-6. 3.çeyrek skoru.

Melih 5/7 üçlük ile 19 sayı, Sloukas 8/12 ile 19 sayı, 9 asist, Derick Williams 12 sayı, 8 ribaund, Datome 8/11 ile 20 sayı ile takımımızın skor yükünü çeken oyuncular oldu.

Janis Timma 26 sayı attı. 

Mücadeleyi 9.158 taraftar tribünlerden takip etti. Fenerbahçe Beko'nun maçları daha kalabalık olmalı.

Belki de hayatımda ilk kez Fenerbahçe'nin üst üste 2 euroleague maçını salonda takip ettim.

Açıkcası salondan futbol maçlarından aldığım keyiften fazlasını alıyorum. Zaten bu sene Kadıköy'e sadece 2 maça gittim ve o 2 maçta da arkadaşımın ayarladığı locada takip ettim. Verdiği keyif anlamında şu an salon>stat.

Cuma günü Alba Berlin maçında yine tribündeyim. Fenerbahçe'yi desteklemeye, Fenerbahçe'yi yaşamaya devam.

Hiç yorum yok: