11 Aralık 2019 Çarşamba

Fenerbahçe Beko 107 Alba Berlin 102


Üst üste 3 Euroleague maçına gitme şansı yakaladım. 3 galibiyet aldık. Hayatımda ilk kez. Fenerbahçe için bir şeyler yapmak mutluluk veriyor. Evet alt kat atmosferi şahane ama Fenerbahçe diye bağırmak her tribünde çok güzel.

Fenerbahçe Beko-Alba Berlin maçı için yine İzmitli abimizin yardımı ile kombine buldum ve bir kez daha salonda yer aldım.

Cuma günü iş çıkışı İzmitten yola çıkarken sadece iyi oyun ve galibiyet bekliyorduk. İlk çeyrek rakibi boğduk. 30-16'lık çeyrek skoru çıktı. Ancak ikinci çeyrek ile maçın elimizden gittiğini hissedebiliyorduk. Neredeyse başarıyorduk. Son 1:48'e 3 sayı geride girdik. Son 4 saniye rakip serbest atış atarken hücum ribaundu verdik ve maçı uzatmaya götürmelerine izin verdik. Ancak uzatma bölümünde De Colo'nun ağırlığını koymasıyla beraber sahadan galibiyetle ayrıldık.

Kişisel tarihime geçen sekans. Derick Williams'ın 35 saniye kala yaptığı blok ve ardından smaç. Ben hayatımda salonda bir baskete bu kadar çok sevindiğimi hatırlamıyorum. Salondan inanılmaz bir ses yükseldi. Acayip bir andı. Hayatım boyunca unutmam. 30 saniye kala 86-83 yapan basketti. Keşke şu hareketlerin hatrına maç uzatmaya kalmadan bitmiş olsaydı.

O kadar uyarı, o kadar ikaz. Yine salona kırmızı ve tonlarında kıyafetlerle gelenler var. Elbette işten geliyor olabilirsiniz ama yanınıza bir sarı t-shirt koymak zor değil. Gerçekten bunu daha önce de yazdım, yine yazıyorum. İnat yapıyor insanlar. Kırmızı giyerek geliyoruz de, bu sefer yeşil falan giyip gelirler. Akıl almaz.

8282 taraftar. Maç sonrası arkadaşla bundan bahsettik. Ataşehir ve yakın kesimlerde oturan Fenerbahçeliyi bir Cuma akşamı bu atmosfer, bu mücadele, bu takım, bu oyuncular varken salondan başka bir yere götüremezsin. Gerçekten eşini, çocuğunu al gel salona. Kusursuz bir aktivite. Sıcak ortam, iyi takım, güzel spor.


Sloukas 23 sayı, 10 asist, Melih 17 sayı, De Colo 18 sayı, Lauvergne 15 sayı, Derick Williams 15 sayıyla oynadı.

Obradovic'e yeni sözleşme.

Maçtan bir gün sonra babamın ''Ne güzel maça gittin, acayip heyecanlıydı. Futbolu bırakıp sürekli o maça baktım.'' demesi maçın nasıl geçtiğini anlatıyordu.

Perşembe günü 20:45'de bu kez çok zor rakibimiz var. Anadolu Efes. Belki de Euroleague'nin en büyük 3 şampiyonluk adayından birisi. Çok zor maç olacak. Atmosfer ile bu maçı kazanmak mümkün. Salon atmosferi zirveye çıkmalı.

Yine salonda olacağım. Maç sonrası izlenimleri buraya yazarım.

Hiç yorum yok: