12 Şubat 2013 Salı

One Flew Over the Cuckoo's Nest



İzlemediğim pek çok kült film var, çok başka şeylere zaman yaratırken film izlemeye yaratamıyorum. Ve bazı filmler var, izledikten sonra ''neden bu kadar geç izledim.'' diye pişmanlık duyuyorum. Bu film hayatımında izlediğim en iyi filmlerden. Sadece Jack Nicholson performansı için bile seyredilmesi gereken bir film. Zaman zaman güldüren, zaman zaman düşündüren ve zaman zaman duygulandıran bu filmi mutlaka izleyin. Benim için özellikle tekne ile balığa çıktıkları sahne, orada yapılan oyunculuklar olağanüstüydü. Çok şey söylemeye gerek de yok, eğer bu filmi seyretmediyseniz, hemen işi gücü bırakın ve seyredin, beğenmezseniz gelin konuşalım.

5 yorum:

varol döken dedi ki...

beğenmedim konuşmaya geldim!

ygtylmz dedi ki...

Beğenmediğin yerleri anlat? :)

varol döken dedi ki...

abi hadi yeni izledin eyvallah olabilir ama sürekli orada burada yazma allahaşkına ya, film zaten sinema tarihinin en iyi 20 filminden biri, adam bir de yeni keşfetmiş ergen heyecanıyla mutlaka izleyin falan diyor. kitabını oku yiğit kitabını:)

ygtylmz dedi ki...

:) abi facebook'a ve twitter'a yazdım sadece birer kere :( ayrıca izleyin dedim 23432098432 kişi fav aldı, kimse izlememiş :(

varol döken dedi ki...

show tv'de bile vermişti bunu, uyu halkım uyu, pis yedili izleyerek uyu!