11 Şubat 2013 Pazartesi

Mersin İdman Yurdu 0 Fenerbahçe 1


































Pazar günü keyifli bir gün yaşarız diyoruz, Fenerbahçe'nin önce basketbol finali ardından futbol maçı var. Evde keyifli otururken kadrolar geliyor, Cristian oynuyor, yine 4-4-2 çıkmıyoruz, canımız sıkılıyor, artık bir şeyleri değiştirsek ya diyoruz, tam bu arada telefon çalıyor, '' gel çarşıda izleyelim, içelim.'' hemen kabul ediyorum, Cristian'ın ilk 11'de olduğu maçları artık normal kafayyla izleyemem. 

Muhabbet, makara derken maç kritikleri yapılıyor,  maç başlıyor, bu arada Eskişehir'den kupa haberi geliyor, erkek basketbol takımı kupayı almış, ezeli rakip Galatasaray'ı yenmişiz. 

Futbol maçına konsantre oluyoruz, goller kaçırıyoruz, rakip kaçırıyor, Cristian eleştiriliyor, neden oynuyor diyoruz. Önceki haftalara göre daha iyiyiz diyoruz peşinden Mersin ligin en kötü takımı cümlelerini de esirgemiyoruz. Kötü takıma karşı çok da iyi oynamıyoruz. İlk yarı sonunda gelen gol yine de bizi maçı izlediğimiz yerde yerimizden fırlatıyor.

2.yarı başlıyor, pozisyonlar kaçıyor, rakip pozisyon buluyor neyse ki korkulan olmuyor ve Fenerbahçe deplasmanndan 0-1 galip ayrılıyor.

Ligin en kötü takımlarından birisine karşı yine çok iyi oynamıyoruz, yine sıkıntılı anlar yaşıyoruz ama neyse ki kazanıyoruz. 

Sow-Webo uyumu çok mutlu ediyor, biri alan açıyor, diğeri içeri giriyor, biri şut çekiyor, diğeri tamamlıyor, biri orta yapıyor, diğeri vuruyor, resmen 40 yıldır birlikte oynuyor gibi anlaşıyorlar. Nazar değmesin. Çok can yakacaklar. Bir de 4-4-2'ye dönersek...

Emre geldi, hoş geldi. Agresiflikler de yapmayınca Emre benim için dünyanın en iyi oyuncusu, evet abartıyorum ama çok başka, kalitesini henüz çok iyi olmadan ve yanındaki diğer oyuncular kötü durumdayken bile sahaya yansıtıyor, Atletico Madrid'e gitmese ve ilk yarı da bizimle olsa şu an puan durumu böyle olmazdı. Yine de agresifliklerden hep böyle uzak dursun diye dua etmiyor değiliz.

Sonuç olarak ligin en kötü deplasmanlarından birinden galip geliyoruz, 3 puan güzeldir, takımın moral bulması açısından önemlidir.

Şampiyon olur muyuz bilmiyorum da son haftaya kadar mücadeleye devam, şampiyonluk hedefine devam... 

Perşembe Bate deplasmanı, allah yardımcımız olsun.

Bu arada hesabı Cristian'a yollayacağım...

1 yorum:

varol döken dedi ki...

hayatım futbol'a yazdım bu hafta böyle bir cümle ama ben hesabı eneramo'ya yollayacağım dedim. cuma çıkınca okursun fener'i yerden yere vurdum:)

gerçekten acaip sıkıcı oynuyoruz, tek başıma izliyorum 3 haftadır takımı yeminlen sıkıntıdan birayı köpürtüyorum:(

şampiyon olmayalım ama 4-4-2 oynayalım cristian gitsin şampiyon olmuş kadar sevinirim!