5 Mayıs 2009 Salı

Yarış Günlüğüm



- Geçtiğimiz Cuma günü akşam saat 19:00 denmesine rağmen 19:30'da 2 otobüs gözetmen olarak Kocaeli'den yola çıktık .

- Yola çıktıktan sonra otobana girdik ve inanılmaz bir yağmur başladı . Şile'ye kalacağımız otele 3-4 saatte ancak gidebildik . Şile'de yağmur yoktu .

- Otelde gidip odamıza yerleştikten sonra akşam yemeği yedikten sonra otelde bulunan bilardo ve langırt oyunlarında gerekeni yaptım . Hep kazan hep kazan olmuyor ama ...

- Ve tabikide Şile'ye gidip hemen uyumak olmazdı . Alkolik hareket heryerde tamgaz devam ediyor , edecek , etmeli parolası ile tekel bayi arayışlarına girdik . İnanılmaz ama Şile bariz alkol için yaratılmış . Gece saat 1-2 gibi herhalde 15-20 tane açık büfe gördük . Ya Şile çok içki seviyor , yada bizim geleceğimizi öğrendiler . Ardından içkiyi nerede içiceğiz derken Marina'ya gitmeye karar verdik . 1 saatte ancak gidebildik . Makara , alkol falan derken saat 3.30 gibi oteldeydik . Tabi kafalar hafiften döner bir şekilde bilardo ve langırta devam .

- Ertesi gün yarış için erkenden kalkacağımız için uyumak lazımdı . Saat 04:00 gibi uyudum ve saat 09:00'da saatin çalması ile birlikte kalktım . Kahvaltı falan derken saat 11:30 gibi otelden ayrıldık . Ve etapta görevli olduğumuz yere doğru gitmeye başladık .

- Bu arada akşam 1 saatte gittiğimiz yere sabah kalktığımda balkondan baktığımda hemen karşımızda olduğunu ve istesek 5 dakikada gidebileceğimizi görünce Şile'yi bilmemek kötüymüş dedim kendi kendime . Bir dahaki sefere 3 dakikada gitmeyen Bursalı olsun !

- Saat 14:58'te ilk araba startı verilcekken bizi yine erken bir saatte saat 1 civarı dağa kurtların arasına bıraktılar . Evet evet kurt . Herşey çıkabilir vallah . Adı üstünde dağ ! Allahtan herkesi 1'er 2'şer indirirken bizi tam 7 kişi indirdiler . Bir görevli yerinde 7 kişiydik . Daha güzel oldu tabi . Havada güzeldi . Makaraya devam .



- Yarış 14:58'de koşulan ilk etap ve 18:19'da koşulan 2.etapla sona erdi . Oldukça rahat bir yarıştı . Bütün gün yattık . Bir ara yağmur yağması kötü oldu . Allahtan yanımda şemsiye götürmüştüm . Yinede üşümedik desem yalan olur !

- Su ihtiyacımızı direk dolum tesislerinden karşıladık . Fotoğrafı aşağıda , direk suyu kaynağından alıyoruz .



- Ve yarış 19:00 gibi bitti ancak yine her zaman ki gibi bizleri görev yerlerimizden alacak otobüsler geç kalmıştı ! Anlamıyorum yarış bittikten sonra 1 otobüs start'tan 1 otobüs stop'tan çıksa ve bizleri hemen alsalar ve bizde dağda üşümemek ve ateş yakmak zorunda kalmasak ne olur !



- Ardından çok ilginç bir şekilde üstümüzdeki yelekleri ( Safety yazıyor ) otobüsle taaa Şile'nin dağlarından Pendik'e götürmemizi anlayamadım ! Ve Şile'den görevli olarak Pendik'e giden birçok araba var . Neden Şiledeyken bu işlemi yapmadık gerçekten anlam veremiyorum !

- Bu arada yarışta tek gün görev için bizlere ödenen 65 Tl içinse sevinmedik desek yalan olur .

- Ve Pendik'ten çıktıktan sonra saat 23:30 gibi evde oldum . Tabi Real Madrid-Barcelona maçını seyredemedim !

- Avrupa Ralli Şampiyonasında kazanan benimde fotoğrafını çektiğim aşağıdaki Peugeot 207 ile yarışan sürücüler oldu . İsimleri lazım değil .



- Fotoğrafların hepsi bana aittir . Bu fotoğraf dahil tüm fotoğrafları indirmek için TIKLAYIN .

- 1.fotoğraf için baya uğraştım . Onu ağacın dalına tutturup fotoğraf çekicem diye baya çaba harcadım ve sonunda başardım . Direk seneye yarış tanıtım fotoğrafı olarak kullansınlar .

- Herkese hayatta başarılar .

- Bundan sonraki yarış Formula 1 .

Hiç yorum yok: