18 Mayıs 2009 Pazartesi

Haftasonum

- Cuma sabah 07:00 uçağı ile Antalya yolculuğumuz başlıyordu . Ben ve uçağımız :) Hayatımda ilk defa uçağa biniyor olmam nedeni ile bir heyecan olsada herhangi bir korku yaşamadım . Gayet zevkli . Özellikle iniş çok rahat , kalkış biraz ürkütücü geldi ilk sefer . Hele havada giderken ekrana yansıyan uçak şu an 777 km ile gidiyor , 8000 metredeyiz , -52 derece sıcaklık gibi ifadeler insanı geriyordu :) Neyseki sadece 45 dk'da Antalya'ya varmıştık . Antalya Havalimanına inişimiz mükemmeldi . Denizin ilerisinden döndük ve inerken uçağın denize yaptığı gölgeyi izlemek mükemmel bir keyifti .

- Antalya'ya gittiğimizde havanın henüz sabah 08:00'da oldukça sıcak olması ilginçti . Daha sonra havaş servisi ile kalıcağımız otele doğru yola çıkıyorduk . Ancak otele vardığımızda sizi 2'den sonra alırız lafından sonra oteli terkettik . Antalya'da boş boş gezdikten sonra bir internet cafe'ye gidip otel bulduk ve yerimizi ayırttık . Otelimiz Kemer'in Kiriş beldesindeydi . Havuz , Quapark gibi özellikler vardı :)

- Bizim otelin önündeki oteller inanılmaz iyiydi . Limra , Joy Group , Kiriş Resort , Saiolar's Beach vs.vs.vs gibi oteller mükemmeldi . 1 tane Türk yoktu . Tamamı Rus ve yaş ortalaması 63 ! Yinede gençlerde vardı :)

- Deniz , havuz ve alkol eşliğinde 2 gün geride kalıyordu . Deniz inanılmaz tuzluydu . Otel bize aitti . Kimse yoktu bizden başka .

- Bizim otelde kalan ve bütün gün boş boş dans eden Rus'a diyecek laf bulamıyorum !

- Ruslar çok aç oluyormuş . Bariz öğlen ve akşam yemek vakitlerinde alayı sahili bırakıyor . Bedava yemek kaçar mı :)

- Akşam içerisine ( kaçak ) girdiğimiz Kiriş Resort otelse bizim ki neydi !

- Pazar sabahına kadar yine de oldukça eğlendik .

- Pazar Fenerbahçe günü gelmişti . Önce saat 14:00'da Antalya B.Ş.B.S. - Fenerbahçe Ülker basketbol maçına gittik . Arda , ben , Feder'den 4-5 kişi ve Legend'den 3-4 kişi tribünde yerini almıştı . Tabi Legend pankartları salonu süslüyordu . Adeta 2 kişi tribün yaptık diyebiliriz . Tv'ye ses nasıl geldi çok merak ediyorum. Zaman Zaman Feder ve Legend gruplarıda bizlere katıldı . Özellikle maçın sonlarındaki oyunculara tek tek tezahurat yapmamız hoş görüntüler yarattı . Maçı da 92-74 kazandık . Yarı finale çıktıysak bunda bizimde ufakta olsa bir katkımız var .

- Unutmadan heryerdeyiz !

- Basketbol maçından sonra 1-2 tur Antalya'da ve maç saatini beklemeye başladık . İstanbuldan abilerde geldikten sonra stattaki yerimizi aldık .

- Tribün ve Futbolumuz hakkında söyleyecek hiçbir lafım yok .

- Bu sene 4.deplasmanımda daha galibiyet göremedim ! ( Ankaragücü , Hacettepe , Gençlerbirliği )

- Antalyaspor tribünlerinden bize yumurta atan kişileri allaha havale ediyorum ! Üstümüz başımız battı diyebilirim .

- Antalya'ya stat şart ! Birde bütün tribün grupları neden ayrı tribünde durur anlamam . Zaten hepsi 100'er kişi geçsenize 1 tribüne .

- Maçtan sonra 15-20 dk sonra bizi saldılar ve İzmit yolculuğumuz başlıyacaktı .

- Antalya mükemmel bir şehir , polisleri 10 numara Pankart , Fotoğraf Makinası , Davul vb. herşey serbest tribünde . Ve devre arası bariz makara yaptık birbirimizle .

- Orada kaldığım sürede Barcelona , Manchester United , İnter şampiyon olmuş . Hadise 4.oldu . İzledik otelde . Başkada birşey yok .

- Bu arada giderken 45 dk gittiğim Antalyadan dönerken 10 saatte geldim ! Bir daha Antalya'dan uçakla dönmeyen cimbomlu olsun . Antalya yolu kadar iğrenç bir yol yoktur herhalde !

- 2-3 hafta daha İzmit'teyim daha sonra 3 ay yokum ( Yazlığa geçeceğim ) .

- Herkese hayatta başarılar .