11 Mayıs 2009 Pazartesi

Okulumuz İçin Yardım Kampanyası








Genç Fenerbahçeliler'in yaptığı yardım kampanyasınz bizde Kocaeli GFB olarak katılıyoruz . Bende bugün çatıya çıktım ve çatıda ne var ne yok aşağı indirdim . Kullanmadığım defterler , oyuncaklar , kalemler vs.vs evden de ilaç koydum ve ufak bir koli yaparak bende yardımda bulundum . Flüt bile koydum :) Açıkcası daha duyarlı olmamız gerekiyor bu konularda . 1 kalem , 1 defter ,1 oyuncak bile olsa yollayın . Önemli olan yardım yapmak . Büyüklüğü veya sayısı hiç önemli değil . En azından ben yardım yaptım ve kendimi mutlu hissediyorum . Bundan sonrada yardımlara devam edeceğim . Yardım hakkında bilgi almak için TIKLAYIN .

Not : Fotoğraf çekmemin nedeni bloda yazacağım için konuya bir fotoğraf eklemek istememdir . Başka bir nedeni yoktur .

Hiç yorum yok: