7 Mayıs 2009 Perşembe

Melih Şendil Beşiktaşlı Mısın ?



Geçen haftaki Beşiktaş - Fenerbahçe maçından önce Lig Tv '' Ezeli rekabette son 8 yıl '' adı altında bir yayın yaptı . Mücadeleler inanılmaz , Fenerbahçe tribünleri , sapsarı giyinmiş seyirciler , hele programın ilk başlarında verilen maçlarda gözüken efsane maraton inanılmaz . Ama dikkatimi çeken maç 25 Nisan 2004 yılında İnönüde oynanan Beşiktaş - Fenerbahçe maçı . Beşiktaş'ın kaleye çektiği şutlarda bile inanılmaz bağıran Melih Şendil Fenerbahçe'nin attığı gollerde sanki Yunanistan Türkiye'ye gol atmış gibi söylüyor . Bariz net bir şekilde gollerde bağırmadı . Ve evet Serhat attı 1-0 oldu , Serhat attı 2-0 oldu , Tuncay attı 3-0 oldu . Sadece bu kadar ! Skor 3-0 Fenerbahçe lehine olduğu anda Beşiktaş 90.dk 1 gol attı ve Melih Şendil bir bağırdı ki dedim ne oluyor .Golllllllllllllllllll Adrian İlie attııııııı mükemmellllll birrrrrrrr gollllllll . Sanki Beşiktaş tek golle 90.dk maçı kazandı ! Gerçekten son yıllarda beğendiğim bir spiker olan Melih Şendil bu davranışıyla beni kendinden soğuttu . Melih Şendil'in hangi takımlı olduğunu bilen biri varsa yorumlarda belirtirse sevinirim . Bu arada fotoğraf o günden değil . Sadece denk gelmiş ve sanki o gün maçı anlatırken hali böyleymiş .

7 yorum:

Okechukwu dedi ki...

gümüşbıçakla şendil'i oldum olası karıştırıyorum ama bunlardan bir tanesi beşiktaşlı onu biliyorum...)

Nitin Gupta dedi ki...

Gümüşbıçak Beşiktaş'lı, Şendil Beşiktaş'lı....
Hatta Toroğlu bile Beşiktaş'lı...
Valla bak... :)

Ya arkadaşlar bırakalım artık bunları yaa...

Gümüşbıçak için Beşiktaş'lı diyorlar, Şendil için Fenerbahçe'li diyorlar...

Ona bakılırsa Şansal hocam da Fenerbahçe'li...Geçen gece radyospor'da bir programda açıkça söyledi...

Gümüşbıçak için bu sezon çok dinledik taraflı anlatıyor diye, denk gelmedim fazla ama şahsen Şendil'in maç anlatımını seviyorum ben...

spikerler hakkında ki bilgiler ekşi ağırlıklı...

O kadar önemli olduğunu düşünmüyorum bunların sonuç olarak...

kutay dedi ki...

benım attığım golde spıkerın bagırmasına gerek yok.. ben bagırırım.. ister fenerli olsun ister besıktaslı...

ygtylmz dedi ki...

Bence spiker maçı tarafsız anlatmak zorunda . Öyle bir takım gol attığında son ses bağırıyorsa diğerinde de bağırmalıdır .

arda başaran dedi ki...

melih şendil Fenerli diye biliyorum...ama gerek de yok yiğit konuyu kapat forumdaki gibi :)

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

Son derbide gördük ki bjk li.Tello şut atıyor 5 metre farkla auta gidiyor top.Melih "tellloooooooooooooooooooooooooo az farkla" diye anırıyor.Fener gol atıyor tellonun şutundaki kadar coşku yok.Ayrıca Şansal Büyüka fanatik Fenerbahçe'li olmasına rağmen LigTv gibi antifb olusumun içinde olması üzücü.

Chuck Haze dedi ki...

Sizin gibi aynı şeyi düşünüyordum sonra bu düşünce bir Fenerli olarak beni üzmeye başladı. Olayı tamamen araştırdım. Orada Melih Şendil'in bağırmamasındaki sebebi anlatıyım ben size. Beşiktaşlı olduğundan ya da taraf tuttuğundan kaynaklı değil bu olay. Sene 2005 Lig TV'de çift spikerli dönemdi, dikkatlice düşünenler hatırlarlar. Örneğin Fenerbahçe - Beşiktaş maçı, isterseniz Fenerbahçeli yanlısı spiker ağzından, dilerseniz Beşiktaş yanlısı spiker ağzından dinleyebiliyordunuz. Fenerbahçeli spikere geçtiğinizde şayet Beşiktaş gol atmış olsa çok kısık ve boş bir ses tonuyla bildirirken Fener ataklarında bağırırdı. İşin özetini umarım anlatabilmişimdir. O maçta Melih Şendil Beşiktaş yanlısı spiker olarak atanmış ve çekim ordaki ses ile gösterildiği için sizde Melih Şendil'e kızıyorsunuz doğal olarak.